L'empresa encarregada dels controls de seguretat a l'aeroport de Barcelona, Trablisa, ha dirigit aquest dijous un missatge de tranquil·litat cap als usuaris i ha afirmat que "el servei es desenvoluparà amb professionalitat", després que els seus treballadors hagin decidit mantenir la vaga indefinida i de 24 hores convocada a partir de les 00.00 hores d'aquest divendres.
Fonts de la companyia han assegurat a Europa Press que Trablisa garantirà el normal funcionament de tots els controls de seguretat a l'aeroport barceloní i que es compliran els serveis mínims del 90% decretats per la Delegació del Govern a Catalunya.
Sobre l'assemblea de treballadors d'aquest dijous, les mateixes fonts han considerat que hi ha hagut una participació molt baixa perquè "el 65% no ha anat a votar". En resposta a les crítiques dels treballadors pel trasllat de vigilants d'altres aeroports per cobrir els llocs necessaris durant la vaga, les mateixes fonts han explicat que és un "procediment habitual" quan falta personal i que no s'aplica exclusivament per la vaga.
Amb els serveis mínims del 90%, l'empresa no preveu moltes cues als filtres de seguretat de l'aeroport de Barcelona, i ha insistit en el seu missatge de tranquil·litat als usuaris que hagin d'agafar un vol.
Trablisa: «El servei es desenvoluparà amb professionalitat» a l'aeroport del Prat
Els vigilants de seguretat mantenen la vaga a l'aeroport del Prat

- Trablisa garantirà el normal funcionament de tots els controls de seguretat a l'aeroport | ACN -
- | ACN
ARA A PORTADA
-
«De justícia i sentit comú»: així defensava PP català el finançament singular i el principi d'ordinalitat Bernat Surroca Albet
-
-
-
L’arribada de nou nunci del Papa delata les tensions entre la Moncloa i l’Església espanyola Pep Martí i Vallverdú
-
Objectiu «expats»: la via no convencional de l'Ateneu per fer que els nouvinguts parlin català Mar Riera
Publicat el 08 d’agost de 2019 a les 20:58
Et pot interessar
-
Societat Estabilitzat l'incendi d'una indústria càrnia de Vic
-
Societat Obrir discoteques a centres comercials o zones universitàries: la via que estudia Barcelona
-
Societat Detenen a dos lladres que intentaven robar en una joiera de Sarrià disfressats de dona
-
Societat La tasca del projecte lingüístic Xerrem Junts: «Quan arribes a un país estranger, el primer és integrar-se, per això, estic aprenent català»
-
Societat Activistes pro-Palestina recorden a Barcelona els 18.000 infants morts a Gaza
-
Societat El veïnat de Gràcia treballa a contrarellotge per enllestir els guarnits dels carrers