Tragèdia en un ral·li d'Astúries. Dos participants han mort després que el seu cotxe xoqués contra un arbre, en una etapa que sortia de localitat de Piedrafita i arribava fins a prop de loa localitat de Tineo. Les dues víctimes són Julio César Castrillo, el pilot, i Francisco Javier Álvarez, el copilot. El president d'Astúries, Adrián Barbón, ha lamentat els fets i ha enviat un missatge de suport a la família i amics.
El vehicle que portaven era un Citroën DS3 N5, que ha sortit de la via i ha xocat contra un arbre en un dels últims trams de la prova. En la prova hi havia 86 vehicles inscrits, segons ha detallat la Ser. La prova d'aquest dissabte era la que donava el tret de sortida al Campionat Regional de Ral·lis del Principat d'Astúries i l'accident ha tingut lloc poc abans de les quatre i mitja de la tarda. La competició s'ha suspès.
Els serveis d'emergència s'han traslladat fins al lloc dels fets, però no han pogut fer res per salvar la vida de Castrillo i Álvarez. A les set de la tarda, quan estava previst que els pilots arribessin a la meta, s'ha fet una concentració espontània davant de l'ajuntament de Tineo, amb participants, organitzadors i veïns, que ha acabat amb un aplaudiment. Els dos pilots eren conductors veterans del circuit asturià del motor, segons ha informat eldiario.es.
Tragèdia en un ral·li d'Astúries: moren dos participants després de xocar contra un arbre
El pilot i el copilot del vehicle han perdut la vida en l'etapa inaugural; els serveis d'emergència no hi han pogut fer res
ARA A PORTADA
Publicat el 15 d’abril de 2023 a les 18:30
Et pot interessar
-
Societat «SOS» d'activistes i veïns del Park Güell per exigir que s'hi redueixi la pressió turística
-
Societat Mor el conductor d'una furgoneta a Òdena en una sortida de via
-
Societat Noves ajudes econòmiques per al lloguer dels joves catalans: com demanar-les?
-
Societat 10 minuts sense pilot: el desmai que va deixar un avió volant sol sobre la península Ibèrica
-
Societat La Síndica de Greuges, sobre la DGAIA: «Fa massa anys que sento que el sistema canviarà i no canvia»
-
Societat No, la superilla de Consell de Cent no ha col·lapsat de cotxes els carrers del voltant