L'eurodiputat de CDC Ramon Tremosa ha denunciat aquest dimecres un “veto” del PP i d’UPyD per impedir la seva participació en la missió del Parlament Europeu que dilluns vinent visitarà el Delta de l’Ebre. Segons Tremosa, “PP i UPyD han maniobrat” per apartar-lo de la visita, on participaran sis eurodiputats estrangers que aniran acompanyats dels catalans Javi López (PSC) i Ernest Urtasun (ICV), així com també de Rosa Estaràs (PP) i Ángela Vallina (IU).
“El dia 7 seré a Amposta a la manifestació en Defensa de l’Ebre, i el dia 8 m’hauria agradat tornar-hi formant part d’una delegació oficial d’eurodiputats però PP i UPyD han maniobrat per impedir que hi fos”, ha dit Tremosa a l’ACN.
Tremosa ha indicat que fa sis anys que treballa “en la defensa del cabal ambiental del riu Ebre”, a través de preguntes parlamentàries i debats, i que li hauria “agradat formar part de la delegació oficial” que anirà al Delta dilluns.
Tremosa denuncia que un veto del PP i UPyD li impedirà participar a la missió d'eurodiputats a l'Ebre
Societat
ARA A PORTADA
Publicat el
03 de febrer de 2016 a
les 19:22
Et pot interessar
-
Societat
L'exdirector de l'oficina de la renda bàsica acusa el Govern de «desmantellar» el projecte
-
Societat
Mares invisibles i invisibilitzades
-
Societat
Mor una veïna de Cabrera d'Anoia en un xoc frontal amb un camió
-
Societat
Localitzen el cadàver d'una dona de 75 anys desapareguda a Sant Boi de Llobregat
-
Societat
Acomiaden una treballadora d'un coworking de Barcelona per parlar en català
-
Societat
L'AMIC denuncia el «retard» per respondre a les sol·licituds de la regularització de migrants
