L'eurodiputat de CDC Ramon Tremosa ha denunciat aquest dimecres un “veto” del PP i d’UPyD per impedir la seva participació en la missió del Parlament Europeu que dilluns vinent visitarà el Delta de l’Ebre. Segons Tremosa, “PP i UPyD han maniobrat” per apartar-lo de la visita, on participaran sis eurodiputats estrangers que aniran acompanyats dels catalans Javi López (PSC) i Ernest Urtasun (ICV), així com també de Rosa Estaràs (PP) i Ángela Vallina (IU).
“El dia 7 seré a Amposta a la manifestació en Defensa de l’Ebre, i el dia 8 m’hauria agradat tornar-hi formant part d’una delegació oficial d’eurodiputats però PP i UPyD han maniobrat per impedir que hi fos”, ha dit Tremosa a l’ACN.
Tremosa ha indicat que fa sis anys que treballa “en la defensa del cabal ambiental del riu Ebre”, a través de preguntes parlamentàries i debats, i que li hauria “agradat formar part de la delegació oficial” que anirà al Delta dilluns.
Tremosa denuncia que un veto del PP i UPyD li impedirà participar a la missió d'eurodiputats a l'Ebre
ARA A PORTADA
Publicat el 03 de febrer de 2016 a les 19:22
Et pot interessar
-
Societat
El 30% de les europees majors de 15 anys patiran violència de gènere, segons l’OMS
-
Societat
Tallada tota l'R3 de Rodalies per una incidència a la infraestructura
-
Societat
El temps d'aquest dijous 20 de novembre: les temperatures arriben als 0 graus
-
Societat
Obre en proves la nova xarcuteria de Marc Ribas a Barcelona: «Hi ha molta feina a fer»
-
Societat
El president de la Conferència Episcopal titlla les lleis de memòria d'«instrument de polarització»
-
Societat
El temps d'aquest dimecres 19 de novembre: 10 graus de màxima a punts de l'interior
