La Guàrdia Urbana detingut tres persones aquest dimarts al matí en un operatiu contra un narcopis del barri Gòtic, des d'on se subministraven presumptament drogues a persones addictes i turistes. Els agents han fet una entrada i perquisició sota la supervisió del jutjat d'Instrucció número 17 de Barcelona.
La investigació es va iniciar fa més d'un mes després de detectar-se que un grup de persones es dedicava a la distribució de cocaïna, marihuana, pastilles d’èxtasis i ketamina durant pràcticament les 24 hores al dia. Un dels detinguts tenia una ordre de detenció pendent del Jutjat d'Instrucció número 4 de Barcelona.
En l'entrada al pis, els agents han intervingut 23 monodosi de MDMA, 4 monodosi de ketamina, un paquet de marihuana amb un pes total de 300 grams, 17 monodosi de cocaïna, 138 pastilles d’èxtasis, 320 euros en bitllets i diferent documentació d’interès per la investigació.
Tres detinguts en un operatiu contra un narcopis al barri Gòtic de Barcelona
Societat
La investigació es va iniciar fa més d'un mes després de detectar que se subministraven drogues les 24 hores del dia
ARA A PORTADA
Publicat el
24 de juliol de 2018 a
les 21:17
Actualitzat el
24 de juliol de 2018 a les
21:28
Et pot interessar
-
Societat
El pont aeri
-
Societat
Concentració contra la «privatització» de l'habitatge públic a Barcelona
-
Societat
Retencions quilomètriques en un divendres complicat a les carreteres catalanes
-
Societat Un de cada deu casos de fractures facials està relacionat amb els patinets elèctrics
-
Societat
Detenen a València el presumpte fundador del moviment Blocus a l'Estat: un jove de 20 anys
-
Societat
Els Mossos no detecten motivacions polítiques en els saquejos: Blocus és «un fenomen» que s'alimenta del «FOMO»
