Els Mossos van detenir el divendres dos homes per la seva presumpta relació amb una agressió sexual múltiple a una dona el passat cap de setmana a Barcelona, i també van detenir a una dona que també hauria participat en els fets. Els dos homes estan acusats per un delicte d'agressió sexual i detenció il·legal, i la dona per detenció il·legal i lesions lleus.
Segons els Mossos, que van tenir coneixement dels fets el dimarts a la matinada després que uns ciutadans localitzessin la víctima caminant pel carrer desorientada i demanant ajuda, des d'on se la va traslladar a un centre hospitalari per rebre atenció mèdica, la investigació continua oberta per detenir un presumpte quart agressor.
La dona va explicar que hauria estat retinguda en un descampat amb portes metàl·liques del que finalment va poder escapar. Tot i això, va relatar que no recordava amb exactitud com havia estat conduïda fins al lloc ja que s'hauria quedat adormida en un banc de la ciutat i en despertar-se uns homes l'haurien portat al descampat, on s'haurien produït les agressions i hauria quedat retinguda durant tot el cap de setmana.
Els Mossos van poder localitzar el lloc on presumptament s'haurien produït els fets i el divendres al matí van poder detenir dos dels autors identificats com a presumptes autors de l'agressió i la detenció il·legal, de nacionalitat romanesa, i a una dona de nacionalitat espanyola. Tots tres passaran aquest dissabte al matí a disposició judicial.
Tres detinguts pel segrest i violació múltiple d'una dona a Barcelona
La investigació continua oberta per detenir un quart implicat
ARA A PORTADA
Publicat el
20 de juliol de 2019 a
les 10:20
Actualitzat el
20 de juliol de 2019 a les
10:35
Et pot interessar
-
Societat
Mor un home de 92 anys en un incendi d'habitatge a Barcelona
-
Societat
Un entrenador del Vallès accepta dos anys de presó per demanar fotos sexuals a jugadores de 14 anys
-
Societat
Els deures que s'autoimposa el Port de Barcelona: guanyar «resiliència» davant les incerteses globals
-
Societat
Montblanc, el bressol de la llegenda de Sant Jordi
-
Societat
Adif restablirà la circulació de trens de mercaderies pel túnel de Rubí la setmana que ve
-
Societat
Logronyo-Barcelona en 45 minuts i per 20 euros: Vueling estrena la nova ruta
