Els Mossos d'Esquadra van detenir dijous dos homes - un de 57 anys i veí de Constantí i l'altre de 42 anys i veí de Lleida-, i un noi, de 15 anys, per atracar un estanc a punta de pistola a Artesa de Lleida.
El jove va ser traslladat a un centre de menors per ordre de la fiscalia i els altres dos arrestats, que tenien antecedents per fets similars, van passar a disposició judicial davant del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Lleida.
Les detencions són fruit d'una investigació iniciada després de saber que uns individus planificaven cometre un atracament en un estanc del Segrià. Davant la fiabilitat de les informacions que tenien els Mossos d'Esquadra, el 14 de gener es va muntar un dispositiu de vigilància a Artesa de Lleida. Cap a un quart de vuit del vespre els agents van detectar, circulant a baixa velocitat per davant l’establiment, un vehicle que havia estat robat la nit abans.
Al cotxe hi anaven dos homes que, després de passar dos cops més pel davant de l'estanc i assegurar que no hi havia cap client, van baixar del vehicle armats amb una escopeta de cartutxos i tapats amb passamuntanyes. Tot seguit, van irrompre a l’estanc amb la clara intenció de cometre l’atracament.
En aquell moment els Mossos que participaven en el dispositiu els van poder reduir sense que ningú resultés ferit. Els agents van comprovar que l’escopeta, retallada i amb els números de sèrie esborrats, estava carregada i en posició de disparar.
Tres detinguts per atracar un estanc a Artesa de Lleida
Els arrestats són dos homes de 57 i 42 anys i un noi de 15 anys
ARA A PORTADA
Publicat el 16 de gener de 2016 a les 16:54
Et pot interessar
-
Societat Unes 3.000 persones es manifesten a Barcelona per l'Orgull LGTBI+ al marge de «la comercialització del Pride»
-
Societat Un miler de persones protesten a Barcelona contra l'ampliació de l'aeroport: «Aconseguirem que no tiri endavant»
-
Societat El Govern reivindica la conquesta de drets LGTBI+ contra qui vol «tornar a la negra nit»
-
Societat Què és la meningitis vírica, la infecció que pateix Aitana Bonmatí?
-
Societat «Ens vam casar quan es va legalitzar el matrimoni igualitari perquè hem de fer servir els drets que conquerim»
-
Societat Àngels Esteller deixa l'acta de regidora del PP a Barcelona per centrar-se al Parlament