Els Mossos d'Esquadra van detenir dijous dos homes - un de 57 anys i veí de Constantí i l'altre de 42 anys i veí de Lleida-, i un noi, de 15 anys, per atracar un estanc a punta de pistola a Artesa de Lleida.
El jove va ser traslladat a un centre de menors per ordre de la fiscalia i els altres dos arrestats, que tenien antecedents per fets similars, van passar a disposició judicial davant del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Lleida.
Les detencions són fruit d'una investigació iniciada després de saber que uns individus planificaven cometre un atracament en un estanc del Segrià. Davant la fiabilitat de les informacions que tenien els Mossos d'Esquadra, el 14 de gener es va muntar un dispositiu de vigilància a Artesa de Lleida. Cap a un quart de vuit del vespre els agents van detectar, circulant a baixa velocitat per davant l’establiment, un vehicle que havia estat robat la nit abans.
Al cotxe hi anaven dos homes que, després de passar dos cops més pel davant de l'estanc i assegurar que no hi havia cap client, van baixar del vehicle armats amb una escopeta de cartutxos i tapats amb passamuntanyes. Tot seguit, van irrompre a l’estanc amb la clara intenció de cometre l’atracament.
En aquell moment els Mossos que participaven en el dispositiu els van poder reduir sense que ningú resultés ferit. Els agents van comprovar que l’escopeta, retallada i amb els números de sèrie esborrats, estava carregada i en posició de disparar.
Tres detinguts per atracar un estanc a Artesa de Lleida
Els arrestats són dos homes de 57 i 42 anys i un noi de 15 anys
ARA A PORTADA
-
-
El Govern demana que el Papa inclogui el català en la benedicció de la torre de la Sagrada Família Lluís Girona Boffi
-
Pressió de Junts a Illa i de Junqueras a Omella per aconseguir més català del Papa Oriol March | Lluís Girona Boffi
-
Catalunya i Canàries pagaran 5 milions d'euros per la visita del Papa i Madrid només cedirà espais Redacció
-
Publicat el
16 de gener de 2016 a
les 16:54
Et pot interessar
-
Societat
Mor Josep Maria Cadena, impulsor de l'«Avui», als 90 anys
-
Societat
Els canvis de la DGT en la renovació del permís de conduir que afecten els majors de 65 anys
-
Societat
Els metges estenen la campanya per deixar de fer hores extra als CAP i endureixen la pressió al Govern
-
Societat
Les famílies afectades pels retards amb un nou institut de Barcelona ocupen el carrer
-
Societat
La defensa de Jonathan Andic denunciarà davant un jurat popular la vulneració de la seva presumpció d'innocència
-
Societat
Codi lliure i verificació constant: així s'ha gestat la consulta per avalar (o no) l'acord amb Educació
