Tres persones han resultat ferides greus en un xoc frontal entre dos turismes a la C-154 a Sagàs, al Berguedà, segons ha informat el Servei Català de Trànsit. El sinistre s'ha produït a les 18.07 hores d'aquest diumenge, al quilòmetre 41. A conseqüència del xoc els ocupants dels vehicles han hagut de ser excarcerats pels Bombers de la Generalitat. Tres d'ells, dues dones de 70 i 65 anys i un home de 61 anys, han resultat ferits de gravetat. La víctima de 70 anys ha estat traslladada a l'Hospital de Manresa, a la de 65 anys l'han portat a l'Hospital de Vic i a l'home de 61 anys l'han traslladat en un helicòpter medicalitzat del Sistema d'Emergències Mèdiques a l'Hospital de la Vall d'Hebron.
En l'accident hi han treballat sis dotacions dels bombers, quatre patrulles dels Mossos d'Esquadra i dues ambulàncies i un helicòpter medicalitzat del SEM. A conseqüència de la topada s'ha tallat la C-154 a l'altura de Sagàs en els dos sentits de la marxa.
Tres ferits greus en un xoc frontal entre dos turismes a Sagàs
Les víctimes són dues dones, de 70 i 65 anys, i un home de 61 anys | L'accident s'ha produït a la C-154, al Berguedà
ARA A PORTADA
-
Parlon i Trapero es disculpen per la infiltració: «Ha estat una decisió operativa mal plantejada» Bernat Surroca Albet
-
Els sindicats, descontents amb les explicacions de Parlon i Trapero: «No és un error, és una decisió política» Gerard Mira
-
«Mai s'havia invertit tant en educació»: Illa no es mou davant la vaga de mestres Pep Martí i Vallverdú
-
Florentino continua submergit en el seu esperpent: les frases més destacades de l’entrevista amb Pedrerol Víctor Rodrigo
-
«Busquem la col·laboració, no la confrontació»: Illa es contraposa a Ayuso des de Silicon Valley Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
03 d’agost de 2014 a
les 17:52
Et pot interessar
-
Societat
Un creuer confinat a Bordeus per un brot de gastroenteritis fa saltar les alarmes
-
Societat
En marxa la recuperació del Pont del Petroli de Badalona afectat pel temporal Glòria
-
Societat
Sant Pau defensa que va actuar «seguint el protocol» en el cas del nadó maltractat
-
Societat
L'espanyol del creuer amb hantavirus evoluciona favorablement després de rebre oxigenoteràpia
-
Societat
Els Castellers de Barcelona, a punt de fer el rècord del castell a més altitud
-
Societat
Els docents tallen l'N-340 a Vilafranca del Penedès
