Tres persones han mort aquest diumenge a la tarda en un accident de trànsit a la carretera N-340 a Coma-ruga, al municipi del Vendrell (Baix Penedès). Segons els Bombers de la Generalitat, en el sinistre s'han vist implicats un camió i dos turismes, i les víctimes serien passatgers dels cotxes.
El Servei Català de Trànsit ha rebut l'avís a les 15.52 hores i al lloc dels fets s'han desplaçat set patrulles de Mossos d'Esquadra i quatre dotacions de Bombers que han fet tasques d'excarceració.
A més de les víctimes mortals, en el sinistre també han resultat ferides tres persones, una d'elles greu i dues lleus. L'accident s'ha produït al quilòmetre 1.190 en sentit Barcelona. Des de quarts de cinc de la tarda es fan desviaments senyalitzats de trànsit en aquest punt.
Per causes que encara s'estan investigant, un camió ha fet la tisora i ha col·lidit amb dos turismes. A conseqüència del xoc, els tres ocupants d'un dels dos turismes han mort. Pel que fa a l'altre turisme, els tres ocupants han resultat ferits menys greus i traslladats a l'hospital comarcal del Vendrell.
Tres morts en un accident mútiple a l'N-340 a Coma-ruga
En el sinistre s'han vist implicats un camió i dos turismes
ARA A PORTADA
Publicat el 04 de febrer de 2018 a les 17:28
Et pot interessar
-
Societat
El temps d'aquest divendres 21 de novembre: alerta per neu i vent a cinc comarques
-
Societat
Les tres claus de la nova mobilitat a l'entorn del Camp Nou en dia de partit
-
Societat
Barcelona preveu iniciar a finals del 2027 les obres per recuperar el Tramvia Blau
-
Societat
Els Mossos interroguen les germanes i la psicoterapeuta de Jonathan Andic
-
Societat
El Meteocat activa alertes a nou comarques per neu, vent i mal estat de la mar
-
Societat
El 30% de les europees majors de 15 anys patiran violència de gènere, segons l’OMS
