Els equips d'emergència han trobat finalment la tarda d'aquest dimarts l'home desaparegut al mar entre el Fòrum i la Mar Bella de Barcelona, segons ha informat el delegat del govern espanyol, Carlos Prieto. El dispositiu, format per efectius de Salvament Marítim, Creu Roja, Guàrdia Civil, Bombers de la Generalitat i de Barcelona, Guàrdia Urbana i Mossos d'Esquadra, havia ampliat el radi de recerca mar endins, ja que dissabte el corrent marí era molt fort.
"Per desgràcia ha aparegut el cos sense vida del submarinista desaparegut després d'una intensa recerca durant dies en condicions complicades", ha dit Prieto. I és que, tot i que no s'havia denunciat cap desaparició, un avís va informar dissabte sobre una persona que estava fent activitat de submarinisme, i així s'ha acabat confirmant.
En el moment dels fets, hi havia activada la prealerta per onatge per onades superiors als 2,5 metres (maregassa) a tot el litoral català, sobretot al Baix Empordà, Selva, Baix Llobregat i Garraf. També estava en prealerta el risc de vent amb ratxes que podien superar els 70km/h a les comarques del litoral i prelitoral de Barcelona i Girona. Fins al migdia es van rebre 40 trucades al 112 pel vendaval degut majoritàriament a caiguda d'arbres, branques, elements inestables i cobertes.
[plantillavirals]
Troben el cadàver de l'home desaparegut al mar al Fòrum de Barcelona
Societat
El dispositiu de salvament funcionava des de feia quatre dies i havia ampliat el radi de recerca
- Els Bombers rastregen la platja de la Mar Bella per trobar el banyista desaparegut -
- Gemma Sánchez Bonel / ACN
ARA A PORTADA
-
Successos El xoc d’un autocar contra la Diputació de Lleida deixa 44 ferits, cinc molt greus Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
-
Terra Els oceans mai havien estat tan calents: «Entrem en un territori desconegut» Arnau Urgell i Vidal
-
Terra Nova onada de calor a Catalunya? El Meteocat adverteix d'un llarg període de temperatures elevades Arnau Urgell i Vidal
Publicat el
12 de març de 2024 a
les 17:25
Et pot interessar
-
Societat
L'AMIC denuncia el «retard» per respondre a les sol·licituds de la regularització de migrants
-
Societat
Detenen dos menors per fer tocaments a dues noies en una piscina municipal a l'Hospitalet
-
Societat
David Bondia s'imposa a Gemma Calvet i revalida el càrrec com a Síndic de Barcelona
-
Societat
Continuen les obres del tramvia: talls a les línies T4, T5 i T6 durant tot l'estiu
-
Societat
Ferit un home per arma blanca al districte de Nou Barris de Barcelona
-
Societat
Un ferit crític en l'incendi d'una furgoneta en un càmping de Santa Susana
