Els equips d'emergència han trobat finalment la tarda d'aquest dimarts l'home desaparegut al mar entre el Fòrum i la Mar Bella de Barcelona, segons ha informat el delegat del govern espanyol, Carlos Prieto. El dispositiu, format per efectius de Salvament Marítim, Creu Roja, Guàrdia Civil, Bombers de la Generalitat i de Barcelona, Guàrdia Urbana i Mossos d'Esquadra, havia ampliat el radi de recerca mar endins, ja que dissabte el corrent marí era molt fort.
"Per desgràcia ha aparegut el cos sense vida del submarinista desaparegut després d'una intensa recerca durant dies en condicions complicades", ha dit Prieto. I és que, tot i que no s'havia denunciat cap desaparició, un avís va informar dissabte sobre una persona que estava fent activitat de submarinisme, i així s'ha acabat confirmant.
En el moment dels fets, hi havia activada la prealerta per onatge per onades superiors als 2,5 metres (maregassa) a tot el litoral català, sobretot al Baix Empordà, Selva, Baix Llobregat i Garraf. També estava en prealerta el risc de vent amb ratxes que podien superar els 70km/h a les comarques del litoral i prelitoral de Barcelona i Girona. Fins al migdia es van rebre 40 trucades al 112 pel vendaval degut majoritàriament a caiguda d'arbres, branques, elements inestables i cobertes.
[plantillavirals]
Troben el cadàver de l'home desaparegut al mar al Fòrum de Barcelona
El dispositiu de salvament funcionava des de feia quatre dies i havia ampliat el radi de recerca
- Els Bombers rastregen la platja de la Mar Bella per trobar el banyista desaparegut -
- Gemma Sánchez Bonel / ACN
ARA A PORTADA
Publicat el 12 de març de 2024 a les 17:25
Et pot interessar
-
Societat
Pla «renove» del Govern a les instal·lacions esportives catalanes
-
Societat
Fred, cava i platja: centenars de persones es capbussen per donar la benvinguda al 2026
-
Societat
Detinguts dos joves per fugir d'un control i intentar atropellar els Mossos
-
Societat
Nit de Cap d'Any plàcida tot i una mort en accident de trànsit i 117 detinguts
-
Societat
La nit de Cap d’Any se salda amb un accident mortal abans de les campanades
-
Societat
Mor una dona de 83 anys en un incendi en un habitatge a Nou Barris
