El submarinista que havia desaparegut des d'aquest migdia a la costa de Castelldefels ha estat trobat mort, segons han informat els Bombers de la Generalitat. Al voltant de les set de la tarda, dos companys seus han localitzat el cos sense vida a cent metres de la costa mentre tornaven a terra amb una embarcació un cop iniciada la recerca a 10,5 milles mar endins.
Efectius de la Guàrdia Civil han evacuat el cos al Port de la Ginesta. En la recerca, que ja s'ha desactivat, hi ha participat catorze bussos, vuit dels quals dels Bombers de la Generalitat i els altres sis de la Guàrdia Civil, a més d'una embarcació de Salvament Marítim. .
Troben el cadàver d'un submarinista a Castelldefels
Han trobat el cos a cent metres de la costa
ARA A PORTADA
-
«No vull tornar a veure l'home que em va atropellar, no em retornarà la meva vida ni la dels meus fills» Marc Orts i Cussó
-
-
Unitat in extremis a Andalusia: Podem, Esquerra Unida i Sumar segellen una coalició electoral Anna Mira Perich
-
Albiach retreu a ERC que no faci costat a Rufián en l’aposta per la unitat de les esquerres Redacció
-
Publicat el
22 d’agost de 2013 a
les 19:03
Et pot interessar
-
Societat
Rumb a la Lluna: la missió Artemis II abandona l'òrbita terrestre amb èxit
-
Societat
Renfe i els sindicats arriben a un acord: el tram de l'R4 tallat per l'accident de Gelida reobrirà la setmana que ve
-
Societat
Tres ferits en un accident múltiple a l'AP-7 durant la segona part de l'operació sortida de Setmana Santa
-
Societat
El mirador de la Torre de Collserola obre amb horari especial per Setmana Santa: dates, preus i com pujar-hi
-
Societat
Per què «no es pot» menjar carn el Divendres Sant?
-
Societat
El Ministeri de Justícia buscarà solucions amb la Generalitat i la Síndica a les queixes per catalanitzar-se el nom
