Els Mossos d'Esquadra investiguen la troballa del cadàver d'una dona a uns 800 metres de l'estació de tren de Maçanet-Massanes (Selva). El cos sense vida de la dona, que podria ser de l'Europa de l'Est, es va trobar aquest divendres a la nit entre la línia de tren Barcelona-Portbou i la C-35. Segons la investigació policial, els primers indicis apunten que seria una mort accidental, però l'autòpsia determinarà la naturalesa de la mort. Fonts de Renfe han explicat que va ser el maquinista d'un tren qui va descobrir, cap a les deu de la nit i al costat de la via, el cadàver de la dona quan es dirigia a l'estació. Ràpidament es va activar el protocol d'actuació i es van avisar els Mossos d'Esquadra.
La circulació de tres trens de la línia Barcelona-Portbou es va veure afectada durant les següents hores: un tren de mitja distància va portar un retard d'una hora i dos combois de Rodalies van patir demores d'uns 15 minuts.
Troben el cadàver d'una dona a tocar de l'estació de Maçanet de la Selva
Societat
Els primers indicis apunten a una mort accidental
ARA A PORTADA
-
Política Sánchez fa gestos a Illa amb el finançament i atia la confrontació amb PP i Vox Bernat Surroca Albet
-
Política Feijóo promet fronteres més dures i recuperar el «prestigi del passaport» per pescar vots a Catalunya Bernat Surroca Albet
-
-
Política La direcció de Junts tanca la porta a pactar amb Aliança després de les municipals Oriol March
-
Publicat el
10 de desembre de 2011 a
les 17:52
Et pot interessar
-
Societat
Diagnosticar abans i avançar en la recerca: els reptes de la nova era de l'Alzheimer
-
Societat
Barcelona aclareix la pugna per l'alcaldia: les claus de totes les candidatures a l'Ajuntament
-
Societat
Un intern de la presó de Quatre Camins se suïcida a la seva cel·la
-
Societat
Cremen les ofrenes florals de la Diada al monument de Rafael Casanova
-
Societat
Milers de persones es manifesten en contra de l'ampliació del Prat a Barcelona: «Ni ara ni mai»
-
Societat
Collboni anuncia a Nova York una prova per obrir comerços assequibles al barri de la Marina
