Els Mossos d'Esquadra investiguen la mort d'un home que va ser trobat a l'interior de casa seva a Granollers aquest dimarts a la nit. El cos de l'home, de 58 anys, no presentava signes de violència evidents. Tot i així, l'autòpsia que se li ha practicat aquest dimecres ha revelat que es tracta d'un homicidi, segons ha pogut saber l'ACN.
Per aquest motiu, l'Àrea d'Investigació Criminal de la Regió Metropolitana Nord dels Mossos d'Esquadra, que es fa càrrec del cas, ha obert una investigació per determinar les causes de la mort de l'home i localitzar el possible autor de l'homicidi. La persona que es va trobar el cos i que va avisar el telèfon d'emergències 112 seria algú proper a la víctima.
ARA A PORTADA
-
Política Puente entoma la «desesperació» dels usuaris de Rodalies i garanteix millores: «Hi estem treballant» Bernat Surroca Albet
-
Política En català, per imperatiu legal i «pel mandat de l'1-O»: així ha recollit Comín l'acta d'eurodiputat a Madrid Oriol March
-
Política L'amnistiat Junqueras renova l'«intacte» compromís independentista des de la zona zero Lluís Girona Boffi
-
Política Bany de masses en la rebuda de l'amnistiat Lluís Puig: «L’estat espanyol ha perdut nou anys» Anna Mira Perich
-
Publicat el
19 de setembre de 2012 a
les 22:20
Et pot interessar
-
Societat
Barcelona acull la primera trobada per actualitzar la Declaració Universal dels Drets Lingüístics
-
Societat
Una immobiliària de Tecnocasa crida a la vaga per l'habitatge: «L'home és un llop per a l'home»
-
Societat
«És una vaga a l'ofensiva»: CCOO dona la negociació per tancada i esperona l'11-N
-
Societat
Raül Balam, xef i fill de Carme Ruscalleda, parla de l'addicció a la cocaïna: «Em va salvar la meva germana»
-
Societat Els propietaris amb diversos pisos els lloguen un 3,5% més cars que els que només en tenen un
-
Societat
Investiguen la mort d'un professor d'autoescola atropellat en un pàrquing privat a Mataró
