Els Mossos d'Esquadra han localitzat a Almatret (Segrià) 1.820 plantes de marihuana en 14 hivernacles. Fins ara, els cultius il·legals d'aquest tipus de droga s'havien localitzat en naus o espais exteriors. Per això, aquesta es tracta de la primera instal·lació d'aquestes característiques que es desmantella a la demarcació.
Els cossos policials van localitzar aquest dimecres un dels responsables del cultiu i és el primer detingut. És un home de 44 anys i de nacionalitat albanesa. Altres tres implicats, però, van aconseguir fugir. A hores d'ara la investigació continua oberta i aquest dijous la policia s'ha tornat a desplaçar fins al lloc per continuar amb les tasques de desmantellament.
[noticia]261495[/noticia]
La plantació es troba a uns 10 quilòmetres del poble, en una zona de difícil accés en uns antics vivers d'arbres on hi havia una connexió d'aigua al reg del Segrià Sud. Tot va començar quan veïns d'Almatret van alertar els Mossos de la possibilitat que hi hagués un cultiu intensiu de marihuana en aquesta zona aïllada del municipi. Entre aquest dimecres i dijous la policia ha muntat un dispositiu que li ha permès localitzar 14 túnels d'hivernacles amb 1.800 plantes de droga.
És una instal·lació molt gran. "És la primera plantació de marihuana a la demarcació de Lleida que trobem en hivernacles professionals, ja que fins ara estàvem acostumats a trobar les típiques plantacions en naus o cases de pobles, o bé al mig del bosc", ha afirmat el sergent i sotscap de la Unitat d'Investigació dels Mossos d'Esquadra de Lleida, David Mora.
[plantillavirals]
Troben més de 1.800 plantes de marihuana distribuïdes en 14 hivernacles a Almatret
És la primera instal·lació d'aquestes característiques que es desmantella a la demarcació i ja hi ha un dels responsables detingut
ARA A PORTADA
Publicat el
17 d’agost de 2023 a
les 16:13
Et pot interessar
-
Societat
Quins són els petards més segurs per Sant Joan?
-
Societat
Així és com la Flama del Canigó es distribueix per Catalunya per encendre els focs de Sant Joan
-
Societat
Quevedo i el concepte de ramat
-
Societat
En marxa l'operació sortida per Sant Joan: el 44% dels vehicles ja han sortit de Barcelona
-
Societat
Estabilitzat l'incendi a Forallac, al Baix Empordà
-
Societat Protecció Civil demana «seny» davant l’onada de calor i l’alt risc d’incendi
