José Rodríguez, conegut com el violador de la Vall d'Hebron, ha aparegut mort aquest diumenge a la tarda a Barcelona. Segons ha avançat SER Catalunya, el seu cos ha estat localitzat en una zona boscosa de Nous Barris. Els Mossos d'Esquadra ja han obert una investigació per esclarir els fets. La principal línia de treball de la policia catalana és que Rodríguez ha caigut accidentalment.
Rodríguez va ser acusat de més de 40 violacions entre el 1990 i el 1991. El jutge només en va declarar provades 17 i, després de complir 20 anys entre reixes, va sortir en llibertat el 13 de juliol del 2012. Inicialment va ser condemnat a 344 anys i cinc mesos per les violacions provades, diversos intents d'agressió sexual, robatori amb intimidació, segrests i amenaces. Les penes es van anar acumulant, establint-se finalment en el límit màxim de complint efectiu de 20 anys de presó.
[noticiadiari]2/209583[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/209618[/noticiadiari]
Troben mort José Rodríguez, conegut com el «violador de la Vall d'Hebron»
Societat
Va ser acusat de més de 40 violacions a principis dels 90, de les quals se'n van donar per provades 17
ARA A PORTADA
-
-
Política Els diputats díscols del Congrés: qui ha votat més cops diferent del seu partit? Lluís Girona Boffi | Roger Tugas Vilardell
-
-
Política «Cal anar al Congrés a trencar els acords de pacificació de Junts i ERC» Lluís Girona Boffi
-
Política ERC, soci fiable de Sánchez: suport al 96% de les iniciatives del govern espanyol Lluís Girona Boffi | Roger Tugas Vilardell
Publicat el
04 d’octubre de 2020 a
les 17:48
Et pot interessar
-
Societat L'evolució de l'educació infantil en ple canvi demogràfic desequilibra la relació entre pública i concertada
-
Societat
Aprendre català a Montreal: «Els quebequesos s'adonen de la seva sort»
-
Societat
La caixa negra de l'Iryo revela que el xoc el va llançar a 47 km/h en només tres segons
-
Societat
Cap de setmana de retards a Rodalies per una «incidència operativa»: les línies afectades
-
Societat
La Diada de la Catalunya Nord omple els carrers de Perpinyà: «No som francesos, som catalans»
-
Societat
El Madrid de la vaga mira de reüll a CCOO i UGT
