L'avi malalt d'Alzheimer i mobilitat reduïda que havia desaparegut fa vint dies d'una residència de Barcelona ha estat trobat mort aquest diumenge a la Serra de Collserola.
Segons han informat els Mossos d'Esquadra, el cadàver de l'home, Cecilio Barragán Espinosa, de 77 anys d'edat, s'ha localitzat en una zona boscosa pels voltants de tres quarts d'una de la tarda.
Barragán va desaparèixer el passat 22 d'agost de la residència de la tercera edat Vil·la Magda, situada a tocar del parc d'atraccions del Tibidabo. Els equips de rescat s'han encarregat de rastrejar les rodalies del centre a peu, amb cotxe, moto i amb l'ajuda d'una unitat canina durant aquestes tres setmanes.
ARA A PORTADA
Publicat el 12 de setembre de 2010 a les 19:47
Et pot interessar
-
Societat
Augmenten a 42 les morts de l'accident de trens a Andalusia
-
Societat
Interrompuda tota l'R11 per impossibilitat de circulació a causa de la caiguda d'un arbre a les vies
-
Societat
Les principals hipòtesis sobre la causa de l'accident ferroviari a Andalusia
-
Societat
Mor el dissenyador italià Valentino als 93 anys
-
Societat
El govern espanyol decreta tres dies de dol oficial a tot l'Estat per l'accident de tren a Andalusia
-
Societat
Què sabem i què no de l'accident de dos trens a Andalusia
