Un home d'uns 50 anys de nacionalitat espanyola va ser trobat mort en un pis de la plaça Mercadal de Balaguer. Fonts policials han confirmat a NacióLleida que el passat dijous a la tarda es va localitzar el cos sense vida de l'home, que vivia sol.
Fins al lloc dels fets es van desplaçar els Bombers, que van treure el cadàver de l'habitatge després que persones del seu entorn proper alertessin que feia dies que no el veien. Segons la Guàrdia Urbana, la víctima hauria mort "un o dos dies abans de localitzar-la", i les primeres investigacions apunten que el decés es va produir per causes naturals.
Troben mort un home d'uns 50 anys en un pis de la plaça Mercadal de Balaguer
Societat
Els Bombers van localitzar el cadàver el passat dijous després que persones del seu entorn alertessin que feia dies que no el veien
ARA A PORTADA
-
Societat La Generalitat no sap quants pisos protegits a Catalunya són de propietat i quants de lloguer David Cobo
-
Política Sánchez descarta la participació del Marroc en la crisi de Ceuta i n'elogia la «cooperació» Oriol March
-
-
Política Junqueras exigeix a Sánchez que actuï a Ceuta i avisa: «Catalunya no pot acollir infinitament» Gerard Mira | Marc Orts i Cussó
-
Publicat el
21 de novembre de 2015 a
les 16:41
Et pot interessar
-
Societat Un robatori de cable provoca retards de 15 minuts en l’alta velocitat entre Barcelona i Madrid
-
Societat
Més atenció a la diversitat i reforços per a les direccions: les novetats del retorn a l'escola
-
Societat
Sant Fèlix viu una diada històrica i veu descarregar el primer pilar de 9 amb folre, manilles i puntals
-
Societat
Més pressió després de tres mesos de vaga: per què dimarts poden tancar totes les biblioteques de Barcelona?
-
Societat Adif preveu recuperar l'alta velocitat entre Girona i Barcelona «a mitja tarda»
-
Societat
Tenir cura d'una persona amb Alzheimer: «Fa sis anys que no tinc marit»
