Una mare i el seu fill han aparegut morts aquesta tarda al seu domicili de Barcelona. Els Mossos d'Esquadra investiguen la mort de les dues víctimes: una dona de 59 anys i un home de 30. Al pis, al barri de la Sagrada Família, hi vivien tres persones: una parella i el seu fill. El pare, però, havia mort aquesta mateixa setmana a causa d'un càncer.
Aquest dijous cap a quatre de la tarda els Mossos d’Esquadra han rebut un avís que alertava de la mort de dues persones a l’interior del seu domicili, al carrer de Còrsega de Barcelona. Quan els agents hi han arribat han trobat els dos cossos sense vida.
Els Mossos de l’àrea d’investigació criminal s’han fet càrrec de la investigació per tal d'esbrinar les circumstàncies dels fets. Segons han assenyalat els veïns, molt perplexos i trasbalsats per la notícia, ha estat un familiar del pare qui ha donat l'avís després que no pogués contactar amb la família des de feia hores.
L'Ara apunta que la principal hipòtesi és que el fill hagi matat la mare i després s'hagi suïcidat. El mateix diari apunta que no es descarta que la dona hi estigués d'acord.
Troben morts una mare i el seu fill a Barcelona
Les víctimes tenien 59 i 30 anys i vivien al barri de la Sagrada Família
ARA A PORTADA
Publicat el
10 d’agost de 2017 a
les 18:10
Et pot interessar
-
Societat
«Hem fet les coses diferents que Madrid»: com es paga el viatge del Papa a Catalunya?
-
Societat
Govern i Tercer Sector Social signen un acord amb 150 milions en dos anys per a pobresa infantil i sensellarisme
-
Societat
Un cotxe incendiat i quatre ferits en un accident a Sant Sadurní d'Anoia
-
Societat
La frase de Maria Eugènia Gay amb micròfon obert que indigna treballadors de serveis municipals
-
Societat
David Bondia i Gemma Calvet, únics aspirants a la Sindicatura de Greuges de Barcelona
-
Societat
8.000 assistents i 600 cantaires: així rebrà la Sagrada Família al Papa
