Localitzat l'home que ha desaparegut aquesta tarda a Olot. Es tractava d'un senyor gran d'uns 80 anys que ha sortit a passejar el gos al migdia, s'ha fet fosc i no ha tornat a casa. Els familiars han alertat a la Policia Local, qui s'ha posat en contacte amb Bombers i Mossos.
La ràpida localització ha fet que no s'engegués cap dispositiu de recerca, ja que tampoc es tenia prou informació sobre la zona on buscar. Finalment, un ciutadà ha identificat l'home a la carretera de les Preses gràcies a la fotografia que ha corregut per les xarxes socials i mitjans de comunicació.
L'home ha estat localitzat s ai estalvi i els Mossos d'Esquadra l'han pogut acompanyar a casa seva, després de sis hores desaparegut.
Troben sa i estalvi l'home desaparegut a Olot
L'han localitzat a la carretera vella de les Preses

- Vehicle Mossos -
- Josep M Montaner
ARA A PORTADA
Publicat el 19 de novembre de 2022 a les 19:35
Et pot interessar
-
Societat El temps d'aquest dimarts 12 d'agost: continua la calor intensa, però fa una mica de baixada
-
Societat Batalla veïnal contra el Museu Thyssen a l'antic cinema Comèdia: «Mutila totalment l'antic palau»
-
Societat L'Ajuntament de Barcelona descarta tancar cap platja per la vaga de socorristes
-
Societat Tiroteig a Barcelona aquest dilluns al matí: els Mossos detenen cinc persones
-
Societat Els socorristes tornen a protestar davant la seu del PSC en l'onzè dia de vaga: «No hi ha cap avenç»
-
Societat El Port de Barcelona afronta la reducció de terminals mentre els creueristes van a l'alça