Localitzat l'home que ha desaparegut aquesta tarda a Olot. Es tractava d'un senyor gran d'uns 80 anys que ha sortit a passejar el gos al migdia, s'ha fet fosc i no ha tornat a casa. Els familiars han alertat a la Policia Local, qui s'ha posat en contacte amb Bombers i Mossos.
La ràpida localització ha fet que no s'engegués cap dispositiu de recerca, ja que tampoc es tenia prou informació sobre la zona on buscar. Finalment, un ciutadà ha identificat l'home a la carretera de les Preses gràcies a la fotografia que ha corregut per les xarxes socials i mitjans de comunicació.
L'home ha estat localitzat s ai estalvi i els Mossos d'Esquadra l'han pogut acompanyar a casa seva, després de sis hores desaparegut.
Troben sa i estalvi l'home desaparegut a Olot
L'han localitzat a la carretera vella de les Preses
- Vehicle Mossos -
- Josep M Montaner
ARA A PORTADA
Publicat el
19 de novembre de 2022 a
les 19:35
Et pot interessar
-
Societat Mor un motorista en un accident amb un cotxe a Lloret de Mar
-
Societat Una promoció d'inspectors de Treball denuncia que cobra sense treballar des de fa mig any
-
Societat
El jutge manté la presó provisional pel pare investigat per maltractar el seu nadó
-
Societat
Un home ferit per arma blanca en una baralla al barri de la Salut de Badalona
-
Societat
Governar l'educació artística superior
-
Societat
Collboni vol aprofitar l'idil·li amb Junts per introduir les pistoles Taser a la Guàrdia Urbana
