Els familiars de la veïna de Salt (Gironès) de 34 anys que va desaparèixer el 7 de gener l'han trobada sana i estàlvia a casa seva aquest dissabte, segons els Mossos d'Esquadra. La mare de la desapareguda ha trucat aquesta tarda a la policia catalana perquè aturessin la seva recerca. No es tenien notícies de la dona des de dijous a les nou del matí, quan va marxar del seu domicili.
Els seus familiars van presentar la denúncia de desaparició davant la comissaria dels Mossos d'Esquadra el passat divendres, 8 de gener. Tant la família com els amics havien demanat la col·laboració ciutadana perquè si algú la veia o tenia alguna informació sobre ella es posés en contacte ràpidament amb la policia.
Troben sana i estàlvia la veïna de Salt de 34 anys desapareguda el 7 de gener
Ha aparegut a casa seva i la seva mare ha trucat als Mossos perquè aturessin la recerca
ARA A PORTADA
Publicat el
09 de gener de 2016 a
les 19:55
Et pot interessar
-
Societat
L'incendi a Forallac, al Baix Empordà, «evoluciona favorablement»
-
Societat Protecció Civil demana «seny» davant l’onada de calor i l’alt risc d’incendi
-
Societat
Trànsit preveu la sortida de 610.000 vehicles aquest cap de setmana i de 490.000 per la revetlla de Sant Joan
-
Societat Canvis a la vaga de treballadors de l'aeroport del Prat: desconvocades les del juny però es mantenen les del juliol
-
Societat
El Parlament celebra els 15 anys de l'AMB i reivindica el seu model com a referent de governança
-
Societat
Com influeixen els castells en la percepció que els joves tenen del seu cos?
