Els Bombers de la Generalitat han localitzat avui dissabte el cadàver d'una persona desapareguda a Mollerussa l'11 d'agost a l'interior del canal auxiliar d'Urgell, al terme municipal del Palau d'Anglesola (Pla d'Urgell). Els Mossos d'Esquadra han confirmat a l'ACN que el cos ha aparegut sense signes evidents de violència, i que se'n desconeix les causes de la mort, a l'espera de l'autòpsia.
De fet, és el tercer cadàver que es troba als canals de Lleida aquesta setmana. Divendres, els bombers ja van recuperar al canal de Seròs, entre els termes de Montoliu de Lleida i Sudanell (Segrià), el del camioner de 45 anys i nacionalitat txeca desaparegut a Albatàrrec (Segrià) la matinada de dijous.
La troballa del cos se sumava a la que els equips de rescat de bombers i mossos havien efectuat aquest dijous a la tarda del cos sense vida d'un veí de Sudanell de 51 anys desaparegut des de dimecres al vespre i que va ser localitzat també al canal de Seròs, prop de les comportes del pantà d'Utxesa.
Troben un cadàver al canal auxiliar d'Urgell
Ha aparegut sense signes evidents de violència
ARA A PORTADA
Publicat el
20 d’agost de 2011 a
les 19:21
Et pot interessar
-
Societat
Educació refà ponts amb els sindicats i aplana el camí per un possible acord
-
Societat
L'expulsió d'una dona aclareix els tempos de l'Ajuntament de Barcelona per fer desnonaments exprés: fins a 72 hores
-
Societat
Obre el restaurant més alt de Barcelona: cuina catalana amb la ciutat als peus
-
Societat
La línia de bus ràpid X1 s'allargarà més enllà de Francesc Macià... i s'estudia fer-ho també per l'altra banda
-
Societat
Detenen un home de 80 anys a l'aeroport del Prat per fer tocaments a una dona al passadís d'un avió
-
Societat
Jonathan Andic deixa temporalment la vicepresidència de Mango
