Els Bombers de la Generalitat han localitzat avui dissabte el cadàver d'una persona desapareguda a Mollerussa l'11 d'agost a l'interior del canal auxiliar d'Urgell, al terme municipal del Palau d'Anglesola (Pla d'Urgell). Els Mossos d'Esquadra han confirmat a l'ACN que el cos ha aparegut sense signes evidents de violència, i que se'n desconeix les causes de la mort, a l'espera de l'autòpsia.
De fet, és el tercer cadàver que es troba als canals de Lleida aquesta setmana. Divendres, els bombers ja van recuperar al canal de Seròs, entre els termes de Montoliu de Lleida i Sudanell (Segrià), el del camioner de 45 anys i nacionalitat txeca desaparegut a Albatàrrec (Segrià) la matinada de dijous.
La troballa del cos se sumava a la que els equips de rescat de bombers i mossos havien efectuat aquest dijous a la tarda del cos sense vida d'un veí de Sudanell de 51 anys desaparegut des de dimecres al vespre i que va ser localitzat també al canal de Seròs, prop de les comportes del pantà d'Utxesa.
Troben un cadàver al canal auxiliar d'Urgell
Ha aparegut sense signes evidents de violència
Ara a portada
Publicat el 20 d’agost de 2011 a les 19:21
Et pot interessar
-
Societat Continua la incertesa a l'estació de Sants, on passatgers encara no han pogut viatjar
-
Societat El temps del dimecres 30 d'abril: el sol guanya protagonisme als núvols
-
Societat Mor un home mentre treballava en la construcció d’una casa a Das
-
Societat Què passarà amb totes les cites mèdiques perdudes aquest dilluns?