Troben un home mort al portal d'un edifici de Barcelona

Els Mossos d'Esquadra investiguen els fets com una mort violenta, ja que la víctima ha quedat malferida després d'una baralla amb una altra persona

  • Agents dels Mossos a l'entrada de l'edifici on s'ha trobat el cos de la víctima -
Publicat el 24 de juny de 2025 a les 21:05
Actualitzat el 24 de juny de 2025 a les 21:27

Els Mossos d'Esquadra investiguen la mort violenta d'un home de 37 anys, aquest dimarts al districte de Sant Andreu de Barcelona. Els fets han tingut lloc pels volts de les sis de la tarda, quan la policia ha rebut l'avís en què s'informava que hi havia una persona ferida greu al portal d'un edifici del carrer Trinxant.

Un cop al lloc dels fets, tècnics del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) han intentat sense èxit reanimar l'home, que ja era mort. La Divisió d'Investigació Criminal (DIC) dels Mossos a Barcelona s'ha fet càrrec de la investigació, que està sota secret de les actuacions. Segons ha avançat el digital El Caso, l'home hauria estat víctima d'una baralla amb un altre individu.