Els Mossos d'Esquadra investiguen la mort d'un home que ha aparegut en un cel obert d'un bloc de pisos del carrer Portal Nou, al districte de Ciutat Vella de Barcelona.
Segons fonts policials, els veïns han alertat que hi havia un individu mort cap a les dues del migdia d'aquest dissabte. La policia investiga si era un presumpte lladre.
Troben un home mort en un cel obert d'un bloc de pisos de Ciutat Vella
Els veïns han alertat als Mossos aquest dissabte al migdia
ARA A PORTADA
-
«Era la llengua de Gaudí»: més de vint entitats demanen més presència del català en la visita del Papa Pep Martí i Vallverdú | Marc Orts i Cussó
-
Òmnium, ANC, Consell de la República i Lliga Espiritual demanen al Papa que prioritzi el català Redacció
-
-
Catalunya i Canàries pagaran 5 milions d'euros per la visita del Papa i Madrid només cedirà espais Redacció
-
Illa marca distàncies amb els escàndols del PSOE: «El meu partit, el PSC, està lliure de corrupció» Lluís Girona Boffi | Bernat Surroca Albet
Publicat el
31 de desembre de 2016 a
les 23:53
Et pot interessar
-
Societat
El superior de Pare Manyanet va culpar dos germans víctimes d’abusos i els va fer «responsables del que va passar»
-
Societat Caos a Rodalies per robatori de coure: interrompuda l'R8 i retards a l'R2, l'R2 nord i l'R11
-
Societat
Mor Josep Maria Cadena, impulsor de l'«Avui», als 90 anys
-
Societat
Els canvis de la DGT en la renovació del permís de conduir que afecten els majors de 65 anys
-
Societat
Els metges estenen la campanya per deixar de fer hores extra als CAP i endureixen la pressió al Govern
-
Societat
Les famílies afectades pels retards amb un nou institut de Barcelona ocupen el carrer
