ARA MATEIX

Troben un home ofegat a la platja de Badalona

Societat

Publicat el 26 de juny de 2026 a les 13:11

Els Mossos d’Esquadra han localitzat un cos a la platja de Badalona, segons ha avançat ‘Metrópoli’ i ha confirmat el cos a l’ACN. Dijous van rebre una denúncia per la desaparició d’un jove mentre nedava amb amics. Els Mossos d’Esquadra han obert una investigació i estan a l’espera de poder identificar el cadàver per saber si es tracta de la mateixa persona o no.

Escull Nació com la teva font preferida de Google