T'imagines baixar a l'aparcament a buscar el teu cotxe i trobar-t'hi el nou descapotable Mercedes SL? Això és el que els acaba de passar a tres persones -Laura, Jaime i Rodrigo- en el marc d'una innovadora campanya de promoció publicitària que ha realitzat la marca d'automòbils Mercedes-Benz, consistent en substituir-los el seu vehicle vell per un dia.
La companyia acaba de publicar un vídeo, gravat amb càmeres ocultes a l'aparcament i als cotxes, en què es veuen les reaccions dels tres conductors, que es troben per sorpresa amb el nou cotxe i el proven al llarg d'un dia.
Mercedes-Benz assegura que va escollir aquestes tres persones a l'atzar i que va utilitzar els seus familiars i coneguts com a ganxo perquè l'acció publicitària es pogués dur a terme.
ARA A PORTADA
Publicat el 05 d’abril de 2012 a les 16:22
Et pot interessar
-
Societat Cinc dades que demostren l'existència d'homofòbia a Catalunya
-
Societat Mor José Felipe Bertrán de Caralt, «un burgès de veritat»
-
Societat Lent descens de les morts a la carretera: radiografia dels accidents més greus a Catalunya
-
Societat El temps del cap de setmana: sol amb alguna interrupció i bona temperatura
-
Societat La rua de celebració del títol de Lliga del Barça afectarà una trentena de línies d'autobús
-
Societat Francesc Torres, escollit nou rector de la UPC