T'imagines baixar a l'aparcament a buscar el teu cotxe i trobar-t'hi el nou descapotable Mercedes SL? Això és el que els acaba de passar a tres persones -Laura, Jaime i Rodrigo- en el marc d'una innovadora campanya de promoció publicitària que ha realitzat la marca d'automòbils Mercedes-Benz, consistent en substituir-los el seu vehicle vell per un dia.
La companyia acaba de publicar un vídeo, gravat amb càmeres ocultes a l'aparcament i als cotxes, en què es veuen les reaccions dels tres conductors, que es troben per sorpresa amb el nou cotxe i el proven al llarg d'un dia.
Mercedes-Benz assegura que va escollir aquestes tres persones a l'atzar i que va utilitzar els seus familiars i coneguts com a ganxo perquè l'acció publicitària es pogués dur a terme.
ARA A PORTADA
Publicat el 05 d’abril de 2012 a les 16:22
Et pot interessar
-
Societat Unes 3.000 persones es manifesten a Barcelona per l'Orgull LGTBI+ al marge de «la comercialització del Pride»
-
Societat Un miler de persones protesten a Barcelona contra l'ampliació de l'aeroport: «Aconseguirem que no tiri endavant»
-
Societat El Govern reivindica la conquesta de drets LGTBI+ contra qui vol «tornar a la negra nit»
-
Societat Què és la meningitis vírica, la infecció que pateix Aitana Bonmatí?
-
Societat «Ens vam casar quan es va legalitzar el matrimoni igualitari perquè hem de fer servir els drets que conquerim»
-
Societat Àngels Esteller deixa l'acta de regidora del PP a Barcelona per centrar-se al Parlament