TV3 emet el testimoni que demostraria la innocència dels condemnats pel 4-F

Un vídeo amb un home sense identificar completa el documental 'Ciutat morta' assegurant que coneix la persona que va llançar el test que va ferir greu a un Guàrdia Urbà

Publicat el 22 de gener de 2015 a les 22:25
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Ke30vbnZUww[/youtube]
El cas 4-F, reobert publicament gràcies al documental 'Ciutat morta' podria donar un tomb un cop ha aparegut un testimoni que assegura conèixer la persona que va llançar un test la nit del 4 de febrer del 2006 que deixaria ferit en estat greu un agent de la guàrdia Urbana, ja que l'existència d'aquesta persona demostraria la innocència dels condemnats.

Ha estat en el programa 'PuntCat' de TV3 que s'ha pogut veure el vídeo d'aquest testimoni, enregistrat durant la producció del documental però exclòs per tenir un contingut no contrastable, ja que es tracta d'una persona encaputxada i amb veu distorsionada que no es reconeix ni tampoc no identifica el presumpte culpable.

En el breu vídeo, el testimoni recorda que quan va tenir coneixement del suïcidi de Patricia Heras va posar-se en contacte amb el Col·legi d'Advocats per fer-los saber que un conegut, a qui s'havia "trobat casualment al carrer", li havia assegurat que "havia estat la persona que havia llançat el test". "Estava a la teulada i el va llançar", afegeix el testimoni, tot afegint que aquella persona no volia "patir les conseqüències d'aquells fets".

Tot i la declaració del testimoni, els experts en dret presents al programa han descartat que aquest vídeo sigui prova suficient per reobrir el cas.