El servei de Twitter ha experimentat caigudes arreu del planeta aquest dijous a la tarda. La mateixa companyia ha reportat un "problema tècnic" que ha afectat de ple els cinc continents. Segons informa el portal especialitzat downdetector, els usuaris de la popular xarxa social han patint diversos problemes per accedir-hi o publicar contingut des d'aproximadament les vuit del vespre. Poc abans de les 22h s'ha normalitzat el servei.
Les incidències s'han concentrat als EUA des de l'esclat de la caiguda, tant a les dues costes com a la regió dels Grans Llacs, i a Europa Occidental, molt especialment a la Gran Bretanya i l'eix del Rin. A Catalunya, les incidències s'han registrat amb menys intensitat, però nombrosos usuaris -la immensa majoria des de les nou de la nit- també han experimentant problemes, com ha pogut comprovar NacioDigital.
Twitter es recupera després d'estar gairebé dues hores fora de servei
Els usuaris dels cinc continents han experimentant problemes per accedir a la xarxa social i per publicar-hi continguts aquest dijous al vespre
ARA A PORTADA
Publicat el
11 de juliol de 2019 a
les 20:02
Et pot interessar
-
Societat
Un incendi crema al terrat de l'hotel Pulitzer de Barcelona
-
Societat
Mor un motorista en una sortida de via a Canyelles, al Garraf
-
Societat
Carolina, la florista més antiga de la Rambla: «Els barcelonins ens estimen molt»
-
Societat
Ferrocarrils estrena un passaport amb descomptes per viatjar amb trens turístics de Catalunya
-
Societat
«Si amb Artemis IV trobem aigua a la Lluna, tenir-hi una base permanent és viable»
-
Societat
Renfe ja ofereix el 94% dels trens previs a l'accident de Gelida, però amb 179 limitacions de velocitat
