Twitter ha decidit suspendre el pagament per la verificació després que una allau de comptes impostors amb el tick blau hagin posat de manifest que el sistema no és eficaç. La xarxa social no comptava amb els filtres necessaris per protegir-se dels pirates informàtics. Les presses d'Elon Musk li han sortit cares.
La farmacèutica Eli Lilly informa que la insulina passa a ser gratuïta. Lebron James demana marxar dels Lakers. La corporació Lockheed Martin anuncia que deixa de vendre armes als Estats Units, Israel i l'Aràbia Saudita. Ningú dubta de la veracitat dels tuits, ja que tots els perfils estan verificats amb el tick blau de 8 euros mensuals. La farmacèutica s'enfonsa al Dow Jones, els fans de Lakers embogeixen i l'empresa armamentística cau un altre 5% a la borsa. Però tot és fals, el sistema d'Elon Musk ha fallat.
Un compte verificat de George Bush ha piulat que troba a faltar "matar iraquians". Fins i tot Jesucrist està verificat. El pitjor malsol de Musk s'ha convertit en realitat. Els comptes falsos s'han fet amb la xarxa social i han aconseguit suplantar la identitat de les persones, les empreses i les organitzacions més importants del planeta.
[noticiadiari]2/242055[/noticiadiari]
Twitter no ha comunicat la decisió d'eliminar l'opció de subscripció a la insígnia blava i pot fer-se enrere en qualsevol moment, però a hores d'ara la iniciativa està suspesa. L'única referència a aquest nou episodi del serial de Musk i Twitter l'ha fet el mateix protagonista. Musk ha contestat amb els emoticons d'una diana, una cara somrient amb ulleres de sol i una bossa de diners a una piulada que li retreia que no se li havien tornat els diners de la ja inexistent subscripció.
[plantillavirals]
Twitter suspèn la verificació per vuit dòlars per l'allau de comptes falsos amb el «tick» blau
Una farmacèutica s'enfonsa a borsa pel tuit d'un perfil fals certificat i un Lebron James impostor demana marxar dels Lakers

- Musk, en imatge d'arxiu -
- Europa Press
Ara a portada
Publicat el 11 de novembre de 2022 a les 22:35
Et pot interessar
-
Societat El temps d'aquest dijous 24 d'abril: es manté l'ambient assolellat
-
Societat Multes de fins a 250 euros per fer servir el mòbil amb volum al transport públic de Portugal
-
Societat Tanca un històric col·legi català amb 106 anys d'història
-
Societat Revilla considera que el rei emèrit podria recuperar el seu prestigi «portant els diners a Espanya»