Un conductor d'autobús de la línia 25 de TMB que connecta la plaça Catalunya amb el Carmel va atropellar aquest divendres al vespre un vianant que travessava per on no tocava el passeig de Gràcia de Barcelona a l'altura amb el carrer València. Els fets, segons ha avançat la periodista Anna Punsí, van passar al voltant de les deu de la nit i el vianant és un turista que va creuar en vermell un semàfor.
Segons Punsí, el conductor de l'autobús hauria donat positiu per cànnabis en el control d'alcohol i drogues que li van efectuar els agents de la Guàrdia Urbana que es van traslladar fins al lloc dels fets juntament amb els Serveis d'Emergències Mèdiques. Segons la periodista, l'entorn del conductor al·lega que l'home pren medicació. De moment, el conductor ha estat apartat de les seves funcions fins que finalitzi la investigació de les causes de l'accident.
Un autobús de TMB atropella un vianant que creuava indegudament el passeig de Gràcia
Societat
Els fets van passar aquest divendres al vespre i el conductor hauria donat positiu en cànnabis
- Bus de Barcelona -
- Georgina Albreda
ARA A PORTADA
-
Ciutats Protecció Civil demana limitar la mobilitat a l'espera que les tempestes arribin a Barcelona Arnau Urgell i Vidal
-
-
Ciutats Barcelona fa créixer el truc urbà per aprofitar l'aigua de la pluja: ja ocupa la mida de 14 illes de l'Eixample David Cobo
-
Internacional Europa aposta per prohibir l'accés dels menors de 13 anys a les xarxes socials Marc Orts i Cussó
-
Publicat el
15 d’octubre de 2022 a
les 17:25
Et pot interessar
-
Societat
Renunciar a la llengua
-
Societat
L'emergència oriental
-
Societat
Un espectacle singular de La Fura dels Baus, entre les novetats de la Mercè 2026 a Barcelona
-
Societat
Un exinvestigador català d'Anthropic alerta que la IA és més perillosa «del que la gent sap»
-
Societat
Mossos i Adif reforcen la seguretat a Rodalies contra els robatoris de coure
-
Societat
Què ha passat amb la placa de Josep Sunyol a la Rambla de Barcelona?
