S'ha detectat un brot de covid-19 entre universitaris de la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut de la Universitat Rovira i Virgili (URV), a Reus. Fonts de la universitat ho han confirmat aquesta tarda de dimecres a NacióDigital, tot assenyalant que s'estan duent a terme les proves corresponents, en especial entre l'alumnat dels últims cursos dels seus respectius estudis.
Altres fonts properes als estudiants han exposat a aquest mitjà que s'haurien detectat una entre una vintena i una quarantena aproximada de casos positius, i una setantena de contactes estrets. Com a mesura preventiva, des de la facultat s'ha apuntat que les classes i les pràctiques presencials passen a fer-se en línia, i que els exàmens es faran de manera presencial als alumnes negatius de covid.
L'origen del brot és una festa que es va celebrar el 25 de novembre fora de la facultat. Un dels participants va presentar símptomes i va alertar la resta de companys que hi havia assistit. La URV té en marxa un cribratge, sobretot estudiants de 4t, 5è i 6è de Medicina, i ja s'han detectat una trentena més de contagiats entre els alumnes, tots asimptomàtics i amb la pauta completa de vacunació.
[plantillacoronavirus]
Un brot de Covid fa suspendre la presencialitat a la Facultat de Medicina de la URV
Societat
L'origen del brot, amb una trentena d'alumnes contagiats, és una festa que es va fer fora de la Universitat
ARA A PORTADA
-
Societat Així serà la nova xarxa de Rodalies i Regionals: noves línies, perllongacions i millors freqüències Arnau Urgell i Vidal
-
Política El Govern admet que la xifra de migrants regularitzats a Catalunya superarà les previsions Bernat Surroca Albet
-
Societat El Tribunal Suprem obre la porta a paralitzar la regularització extraordinària de migrants Redacció
-
Societat Els excursionistes que es van trobar Jonathan Andic el van veure «bloquejat i en estat de xoc» Redacció
-
Terra Nova onada de calor a Catalunya? El Meteocat adverteix d'un llarg període de temperatures elevades Arnau Urgell i Vidal
Publicat el
01 de desembre de 2021 a
les 18:48
Et pot interessar
-
Societat Gairebé el 90% dels funcionaris docents obté la primera plaça escollida per al curs vinent
-
Societat El Parlament aprovarà la reclassificació professional del personal laboral d'atenció educativa
-
Societat
FGC convoca 42 places de maquinista per a la futura línia R-Aeroport
-
Societat
Desconvocada la vaga de les bugaderies industrials prevista per al 6 i 7 de juliol
-
Societat
Incendi en un edifici al carrer de Méndez Núñez, a Ciutat Vella
-
Societat
Què està passant a Bonpreu? Prestatges buits a diversos supermercats
