Aquest matí, de dijous 7 d'agost, quan passaven pocs minuts de les 10, un camió carregat de tomàquets i pebrots trossejats i congelats ha bolcat a la AP-7 a l'altura de Vila-seca a la sortida de Salou. Segons ha informat el Servei Català del Trànsit, el ferit, el conductor del camió i de nacionalitat marroquina, ha hagut de ser traslladat a l'Hospital Joan XXIII de Tarragona en estat crític. El Servei d'Emergències Mèdiques ha informat que l'home estava molt greu i que durant les properes 24 hores s'haurà de veure com evoluciona ja que sí que es tem per la seva vida.
Un camió bolcat a l'AP-7 a Vila-seca deixa el conductor en estat crític
El ferit ha hagut de ser traslladat amb helicòpter a l'Hospital Joan XXIII de Tarragona
ARA A PORTADA
Publicat el
07 d’agost de 2014 a
les 14:16
Et pot interessar
-
Societat
Els metges que van atendre el nadó maltractat diuen al jutjat que no havien vist mai lesions tan greus
-
Societat
«Bon dia i bona hora» i el relleu d’Omella quan sigui l’hora
-
Societat
Cantada d'«Els Segadors» als peus de la Sagrada Família l'endemà de l'expulsió dels cantaires
-
Societat
Un dels cantants de la vetlla del Papa a l'Estadi Olímpic, detingut per agressió sexual
-
Societat
Els reptes de l'espai públic metropolità: l'AMB inaugura una exposició sobre el futur de les ciutats
-
Societat
Talls al Trambesòs: les línies T4, T5 i T6 patiran afectacions entre juliol i setembre
