L'incendi d'un camió cap a les deu del matí al quilòmetre 3 de l'AP-7, al terme municipal de la Jonquera (Alt Empordà), ha obligat a tallar l'autopista en sentit Girona, fet que ha ocasionat retencions de fins a tres quilòmetres, segons el Servei Català del Trànsit (SCT).
L'autopista seguirà tallada mentre no es retiri el camió i no es portin a terme les tasques de neteja de la part de la calçada afectada pel foc del vehicle, tot i que en breu està prevista l'obertura d'un carril en sentit sud per deixar passar els vehicles que van en direcció Girona, segons el SCT.
En la gestió de l'incident, que no ha provocat cap ferit, hi han participat tres dotacions dels Mossos d'Esquadra, sis de Bombers i el SEM.
Un camió incendiat a la Jonquera obliga a tallar l'AP-7 en sentit Girona
L'incident no ha causat cap ferit
Ara a portada
Publicat el 28 de gener de 2012 a les 16:05
Et pot interessar
-
Societat Si reps un SMS de la Seguretat Social no hi facis clic: pot ser una estafa
-
Societat Quan cau la segona Pasqua enguany? Gairebé 200 municipis faran festa
-
Societat El temps d'aquest divendres 25 d'abril: sol i núvols a les portes d'un canvi de temps per al cap de setmana
-
Societat La Guàrdia Civil incompleix el seu propi règim disciplinari amb el català