L'incendi d'un camió cap a les deu del matí al quilòmetre 3 de l'AP-7, al terme municipal de la Jonquera (Alt Empordà), ha obligat a tallar l'autopista en sentit Girona, fet que ha ocasionat retencions de fins a tres quilòmetres, segons el Servei Català del Trànsit (SCT).
L'autopista seguirà tallada mentre no es retiri el camió i no es portin a terme les tasques de neteja de la part de la calçada afectada pel foc del vehicle, tot i que en breu està prevista l'obertura d'un carril en sentit sud per deixar passar els vehicles que van en direcció Girona, segons el SCT.
En la gestió de l'incident, que no ha provocat cap ferit, hi han participat tres dotacions dels Mossos d'Esquadra, sis de Bombers i el SEM.
Un camió incendiat a la Jonquera obliga a tallar l'AP-7 en sentit Girona
L'incident no ha causat cap ferit
ARA A PORTADA
Publicat el 28 de gener de 2012 a les 16:05
Et pot interessar
-
Societat
El temps d'aquest divendres 21 de novembre: alerta per neu i vent a cinc comarques
-
Societat
Les tres claus de la nova mobilitat a l'entorn del Camp Nou en dia de partit
-
Societat
Barcelona preveu iniciar a finals del 2027 les obres per recuperar el Tramvia Blau
-
Societat
Els Mossos interroguen les germanes i la psicoterapeuta de Jonathan Andic
-
Societat
El Meteocat activa alertes a nou comarques per neu, vent i mal estat de la mar
-
Societat
El 30% de les europees majors de 15 anys patiran violència de gènere, segons l’OMS
