Un capellà ortodox d'origen grec ha resultat ferit greu després que l'hagin disparat amb una arma a Lió, segons han explicat fonts policials als mitjans de comunicació francesos. L'autor dels trets ha fugit del lloc dels fets, i de moment no es coneix la seva ubicació.
Els fets han passat prop de les 16h al centre de Lió, quan el capellà es trobava tot just a la porta de l'església. Segons expliquen els mateixos mitjans, el religiós ha rebut dos trets i ha quedat ferit molt greu.
Els serveis d'emergència l'han atès al mateix lloc on l'han disparat, i posteriorment ha estat traslladat a l'hospital, on hauria dit a les autoritats que no coneixia l'agressor.
L'atac es produeix just dos dies després d'atemptat terrorista a la basílica de Notre Dame de Niça.
Un capellà ortodox, ferit de dos trets a Lió
L'home que l'ha disparat ha fugit del lloc dels fets i se'n desconeix la ubicació
- Exteriors de l'església de Notre-Dame a Niça. -
- Reuters
ARA A PORTADA
Publicat el
31 d’octubre de 2020 a
les 17:20
Et pot interessar
-
Societat
Detecten compostos químics en el semen humà que podrien afectar la salut reproductiva
-
Societat
Troben buida la caixa forta de l'hotel de Vall de Núria
-
Societat
Barcelona tanca parcs i jardins per les ventades
-
Societat
Treballadors del 112 protesten davant d'Interior per reclamar la internalització del servei
-
Societat
La consellera Niubó en plena vaga: «Compartim les demandes i mantenim la voluntat de diàleg amb els sindicats»
-
Societat
Una coneguda cadena de perfumeries tanca i deixa més de cent treballadors sense feina a Catalunya
