Un carrer de Barcelona es troba entre els més cars de l'Estat per viure-hi. La prestigiosa revista econòmica Forbes ha publicat un recull de les vies més cares i més barates per residir-hi, i entre les de més alt valor hi apareix el passeig de Garcia Fària, situat al litoral de la capital catalana, al barri del Poblenou.
En concret, la revista el defineix com un llarg carrer d'aproximadament 1,5 quilòmetres que va des del Parc del Fòrum fins a la platja de la Mar Bella. Compta amb moltes cases de nova construcció i té una vista privilegiada a la costa barcelonina. El preu per metre quadrat per viure en aquest passeig se situa en 10.475 euros, el tercer més car de l'estat.
Precisament el districte de Sant Martí, on està situat el passeig Garcia Fària, és un dels més cars per viure-hi de la capital catalana. En els últims set anys, el preu del metre quadrat ha pujat un 25%, de 1.834 euros a 2.300, segons indica la mateixa revista.
Per sobre d'aquest passeig de Barcelona hi ha el camí del monument de Na Burguesa, a Palma (13.451 euros per metre quadrat) i el carrer Zubieta, a Sant Sebastià (11.282 euros per metre quadrat). Els cinc primers llocs del rànquing són pel carrer Costa Santa Creu, també a Palma (10.166 euros per metre quadrat), i el carrer Columela, a Madrid (9.856 euros per metre quadrat).
[plantillavirals]
Un carrer de Barcelona, el tercer més car de l'Estat per viure-hi
El metre quadrat al passeig Garcia Fària, situat al barri del Poblenou, té un preu de 10.475 euros
ARA A PORTADA
Publicat el 07 d’abril de 2022 a les 17:15
Actualitzat el 07 d’abril de 2022 a les 17:24
Et pot interessar
-
Societat
Per què escrivim cartes als Reis d'Orient? Aquest n'és l'origen
-
Societat
Alerta per l'onada de fred dels pròxims tres dies: 11 comarques en avís
-
Societat
Els interrogants a Barcelona de cara al 2026
-
Societat
Aquests són tots els premis que es juguen a la loteria del Nen
-
Societat
Mor l'acompanyant d'una motocicleta en un accident a l'AP-7
-
Societat
Mor un home retransmetent un repte en directe a Vilanova i la Geltrú
