Un casteller de la colla de Gràcia, ferit en fer llenya un 5 de 8

Pateix una aturada cardio-respiratòria

Publicat el 18 d’agost de 2013 a les 14:34
Aquest diumenge la jornada castellera les Festes de Gràcia ha acabat de manera dramàtica. La colla de la Vila Gràcia ha fet llenya quan enfilaven un 5 de 8. Durant la caiguda un jove de 30 anys ha patit fractura cervical alta i s'ha desmaiat que li ha provocat una aturada càrdio-respiratòria. Altres castelelrs han patit contusions.

Unitats de la Creu Roja que vetllaven la jornada castellera han atès l'home a l'interior de la Casa de la Vila fins a estabilitzar-lo i a dos quarts de tres se l'han emportat a l'Hospital Clínic de Barcelona en estat greu i té el pronòstic reservat.

A les dues s'ha decidit suspendre definitivament la jornada després de fer els tres pilars de tancament, un a càrrec de cadascuna de les colles participants: els de la Vila de Gràcia, els Xicots de Vilafranca i els Xiquets de Reus.