Un ciclista ha quedat ferit de molta gravetat aquest diumenge a la tarda després de xocar amb un turisme a l'N-340 al Perelló (Baix Ebre), segons ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT). El sinistre s'ha produït poc abans de dos quarts de cinc de la tarda al quilòmetre 1.103 de l'N-340 quan un turisme i una bicicleta han col·lidit per causes que encara es desconeixen.
Com a conseqüència de la topada, el ciclista ha quedat ferit molt greu i dels dos ocupants del turisme, un ha quedat ferit lleu i l'altre il·lès. Dos dotacions dels Bombers, tres dels Mossos d'Esquadra i una ambulància i un helicòpter del SEM han treballat en la gestió de l'accident, que ha provocat retencions en ambdós sentits de la marxa.
Un ciclista, ferit molt greu en una col·lisió amb un cotxe a l'N-340
Un dels ocupants del cotxe ha quedat ferit lleu i l'altre, il·lès
ARA A PORTADA
Publicat el
29 de juliol de 2012 a
les 15:39
Et pot interessar
-
Societat Mor un motorista en un accident amb un cotxe a Lloret de Mar
-
Societat Una promoció d'inspectors de Treball denuncia que cobra sense treballar des de fa mig any
-
Societat
El jutge manté la presó provisional pel pare investigat per maltractar el seu nadó
-
Societat
Un home ferit per arma blanca en una baralla al barri de la Salut de Badalona
-
Societat
Governar l'educació artística superior
-
Societat
Collboni vol aprofitar l'idil·li amb Junts per introduir les pistoles Taser a la Guàrdia Urbana
