Un motorista ha quedat ferit crític aquest dissabte a la tarda després d'accidentar-se a la C-15 a Vallbona d'Anoia, segons ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT). L'avís del sinistre s'ha rebut a les 14.48 hores al quilòmetre 36 de la C-15, entre els túnels de Cabrera i Vallbona.
Dues patrulles de Mossos d'Esquadra, 2 dotacions dels Bombers de la Generalitat i una ambulància i l'helicòpter del SEM han treballat en l'accident. L'afectat ha estat evacuat a l'hospital de Bellvitge.
Dues hores abans, un ciclista també ha resultat ferit de molta gravetat en un xoc amb un camió a Cardona (Bages). L'avís del sinistre s'ha rebut a les 12.50 hores al quilòmetre 1 de la B-420. El ciclista ha estat evacuat crític al Parc Taulí de Sabadell.
[plantillasuccessos]
Un ciclista i un motorista, ferits crítics en dos accidents
Els sinistres s'han produït a Vallbona d'Anoia i Cardona
- Ambulància -
- Gala Espín
ARA A PORTADA
Publicat el
02 d’octubre de 2021 a
les 15:59
Et pot interessar
-
Societat
El mirador de la Torre de Collserola obre amb horari especial per Setmana Santa: dates, preus i com pujar-hi
-
Societat
Per què «no es pot» menjar carn el Divendres Sant?
-
Societat
Els astronautes d'Artemis II comencen la segona jornada després de solucionar incidents menors
-
Societat
Cues quilomètriques en la segona operació sortida per Setmana Santa
-
Societat
Un pas endavant per la normalització dels trens: els maquinistes avalen els nous horaris de Rodalies
-
Societat
Trànsit organitza quasi 100 quilòmetres de carrils addicionals per afavorir la sortida de Setmana Santa
