Un motorista ha quedat ferit crític aquest dissabte a la tarda després d'accidentar-se a la C-15 a Vallbona d'Anoia, segons ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT). L'avís del sinistre s'ha rebut a les 14.48 hores al quilòmetre 36 de la C-15, entre els túnels de Cabrera i Vallbona.
Dues patrulles de Mossos d'Esquadra, 2 dotacions dels Bombers de la Generalitat i una ambulància i l'helicòpter del SEM han treballat en l'accident. L'afectat ha estat evacuat a l'hospital de Bellvitge.
Dues hores abans, un ciclista també ha resultat ferit de molta gravetat en un xoc amb un camió a Cardona (Bages). L'avís del sinistre s'ha rebut a les 12.50 hores al quilòmetre 1 de la B-420. El ciclista ha estat evacuat crític al Parc Taulí de Sabadell.
[plantillasuccessos]
Un ciclista i un motorista, ferits crítics en dos accidents
Els sinistres s'han produït a Vallbona d'Anoia i Cardona

- Ambulància -
- Gala Espín
ARA A PORTADA
-
Jaume Giró deixa la política: adeu a la direcció de Junts i a l'escó per discrepàncies amb el rumb del partit Oriol March
-
-
-
Puigdemont trasllada a la cúpula de Junts que a la tardor es decidirà el futur del suport a Sánchez Oriol March
-
L'advocat general de la UE dona la raó al Parlament Europeu i avala l'aixecament de la immunitat de Puigdemont Bernat Surroca Albet
Publicat el 02 d’octubre de 2021 a les 15:59
Et pot interessar
-
Societat Un eclipsi de lluna plena es podrà veure des de Catalunya: quan serà i des d'on serà més visible
-
Societat El temps de dijous 4 de setembre: el Meteocat anuncia un breu canvi
-
Societat Pas endavant d'una cadena de gimnasos amb el català
-
Societat El nou Pavelló L'Illa obre amb dues pistes poliesportives i el doble de capacitat després de les obres de remodelació
-
Societat Quim Masferrer troba un brasiler enamorat de Catalunya: «Parlo català per TV3»
-
Societat Accident a Barcelona: un tramvia xoca contra una moto a Glòries