Un ciclista ha mort atropellat aquest dissabte a la carretera C-242, al seu pas per Cornudella de Montsant, a la comarca del Priorat. Segons ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT), per causes que s'estan investigant, un turisme ha envestit la víctima i ha fugit del lloc.
Tal com ha precisat el SCT, l'atropellament mortal s'ha produït al punt quilomètric 44,4 de la via. El conductor, tot i marxar de l'accident mortal, ha acabat detingut pels Mossos d'Esquadra. Els serveis d'emergències han rebut l'avís del sinistre a les 16.30 hores.
Fins al lloc s'hi han desplaçat cinc patrulles de la policia catalana, una dotació dels Bombers i una ambulància i un helicòpter medicalitzat del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM). Amb aquesta, Catalunya acumula 49 víctimes mortals en accidents de trànsit enguany a la xarxa interurbana.
Amb aquesta, Catalunya ja ha acumulat 49 víctimes mortals en accidents de trànsit aquest 2023 a la xarxa interurbana. La darrera s'ha notificat, unes 12 hores abans, a l'AP-7, a l'altura de Santa Perpètua de Mogoda, amb la defunció d'una motorista menor d'edat.
Un ciclista mor atropellat per un vehicle que es fuga del lloc al Priorat
Els Mossos d'Esquadra l'han acabat detenint
ARA A PORTADA
Publicat el 29 d’abril de 2023 a les 17:02
Et pot interessar
-
Societat
El temps d'aquest divendres 21 de novembre: alerta per neu i vent a cinc comarques
-
Societat
Les tres claus de la nova mobilitat a l'entorn del Camp Nou en dia de partit
-
Societat
Barcelona preveu iniciar a finals del 2027 les obres per recuperar el Tramvia Blau
-
Societat
Els Mossos interroguen les germanes i la psicoterapeuta de Jonathan Andic
-
Societat
El Meteocat activa alertes a nou comarques per neu, vent i mal estat de la mar
-
Societat
El 30% de les europees majors de 15 anys patiran violència de gènere, segons l’OMS
