Un ciclista ha mort atropellat aquest dissabte a la carretera C-242, al seu pas per Cornudella de Montsant, a la comarca del Priorat. Segons ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT), per causes que s'estan investigant, un turisme ha envestit la víctima i ha fugit del lloc.
Tal com ha precisat el SCT, l'atropellament mortal s'ha produït al punt quilomètric 44,4 de la via. El conductor, tot i marxar de l'accident mortal, ha acabat detingut pels Mossos d'Esquadra. Els serveis d'emergències han rebut l'avís del sinistre a les 16.30 hores.
Fins al lloc s'hi han desplaçat cinc patrulles de la policia catalana, una dotació dels Bombers i una ambulància i un helicòpter medicalitzat del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM). Amb aquesta, Catalunya acumula 49 víctimes mortals en accidents de trànsit enguany a la xarxa interurbana.
Amb aquesta, Catalunya ja ha acumulat 49 víctimes mortals en accidents de trànsit aquest 2023 a la xarxa interurbana. La darrera s'ha notificat, unes 12 hores abans, a l'AP-7, a l'altura de Santa Perpètua de Mogoda, amb la defunció d'una motorista menor d'edat.
Un ciclista mor atropellat per un vehicle que es fuga del lloc al Priorat
Els Mossos d'Esquadra l'han acabat detenint
ARA A PORTADA
-
Pisos, IRPF i l'ombra del referèndum: les opcions d'Illa per calmar el Parlament i salvar Sánchez Lluís Girona Boffi | Bernat Surroca Albet
-
L'1x1 de l'oposició d'Illa: entre l'exigència dels socis i la xenofòbia ultra O. March / B. Surroca / Ll. Girona
-
Sacsejada d'ERC i els Comuns a Illa perquè acceleri en finançament i habitatge: «Se li acaba el temps» Lluís Girona Boffi | Bernat Surroca Albet
-
Junts posa en mans d'Illa el futur de la legislatura a Madrid: «Així no es pot continuar» Oriol March
-
Publicat el 29 d’abril de 2023 a les 17:02
Et pot interessar
-
Societat Plataforma per la Llengua i sindicats educatius insten el Govern a recuperar les tres hores de català al batxillerat
-
Societat Els joves catalans creients són més practicants que la gent gran
-
Societat Més de 4.000 euros: el preu mitjà d'un servei funerari a Catalunya
-
Societat Còctel d'aturades a Catalunya el 15 d'octubre: totes les vagues i mobilitzacions que coincideixen
-
Societat El Meteocat activa l'avís de perill per pluges a 22 comarques amb la dana Alice a prop
-
Societat Retards a l'R1 i l'RG1 per l'avaria d'un tren entre Caldes d'Estrac i Mataró