Un cotxe ha patit un problema mecànic i s'ha incendiat a dos quarts de quatre de la tarda d'aquest dissabte a la carretera C-63 dins el terme municipal de les Planes d'Hostoles (Garrotxa).
El cotxe ha quedat parcialment calcinat i l'incident - que no ha causat víctimes- ha provocat mig quilòmetre de retencions en els dos sentits de la via. Per aquest motiu, els Mossos d'Esquadra han hagut de donar pas alternatiu per a altres vies secundàries. Fins al lloc dels fets s'han desplaçat dos patrulles dels Mossos d'Esquadra i una dotació dels Bombers de la Generalitat.
Un cotxe s'incendia a la C-63 a les Planes d'Hostoles
Societat
L'incident causa mig quilòmetre de retencions en els dos sentits
ARA A PORTADA
Publicat el
23 de juny de 2012 a
les 15:03
Et pot interessar
-
Societat
Un incendi al Baix Llobregat obliga a confinar dues urbanitzacions
-
Societat
Desarticulen una organització criminal que distribuïa armes a Catalunya: el líder operava des de la presó
-
Societat
Collboni anuncia ara que demanarà a l'Estat canviar la llei per poder regular els lloguers comercials
-
Societat Detenen un home acusat de provocar tres incendis forestals al Prat de Llobregat
-
Societat La terapeuta dels Andic va dissenyar una teràpia de xoc a Montserrat: volia sotmetre'ls a una «situació extrema»
-
Societat
Barcelona tindrà un pregó familiar: Toni Falgueras, del celler Gelida, encetarà la Mercè 2026 amb la seva filla
