Un detingut a Nimes després que les autoritats evacuessin l'estació per una falsa alarma

Les autoritats demanen no acostar-se a la zona i desmenteixen que s'hi hagi produït cap tiroteig

Publicat el 19 d’agost de 2017 a les 19:53

Nimes, ciutat on ha tingut lloc el tiroteig Foto: Wikimaps


La policia francesa ha declarat la fi del registre declarat per motius de seguretat a l’estació de tren de la ciutat occitana de Nimes i ha asseverat que “el retorn a la normalitat és imminent”, segons ha pogut saber la prefectura de Gard en el seu compte oficial de Twitter.

Prèviament, la policia francesa ha confirmat la detenció d’un home aquest dissabte a la ciutat occitana de Nimes després d’ordenar l’evacuació de l’estació de tren de la localitat per la suposada presència de diversos individus armats, segons han confirmat fonts de seguretat, abans de desmentir que hi hagi hagut cap tiroteig.

La policia també ha confirmat que busca un segon individu.

D’acord amb el mitjà, diversos testimonis han avisat a la policia després d’haver vist “un o diversos homes armats”, motiu pel qual les forces de seguretat n’han ordenat l’evacuació abans de procedir a verificar l’estació.