Els Mossos d'Esquadra han detingut aquest diumenge un home per la seva presumpta relació amb la recerca de l'autor d'un tiroteig amb arma de foc on dues persones van resultar ferides dissabte al barri de Sant Martí de Barcelona. Els agents del cos de la policia tenen oberta una operació de recerca, després de no trobar ningú al pis on dissabte creien que s'havia atrinxerat el presumpte autor dels trets.
Segons apunten fonts de la policia catalana, el detingut no és, a priori, el responsable dels trets, però està presumptament relacionat amb l'incident.
Dissabte, després de rebre informacions que el presumpte autor dels trets s'havia atrinxerat en un pis, els Mossos van acordar la zona entre el carrer Maresme i el carrer Pere IV i, quan van entrar a l'immoble, no hi van trobar ningú. La investigació continua oberta.
Els dos ferits per arma de foc van ser ingressats a l'hospital, però la seva vida no corre perill. Segons les primeres informacions, el tiroteig s'ha produït per un assumpte de drogues.
[plantillasuccessos]
Un detingut per la seva relació amb la recerca de l'autor d'un tiroteig a Barcelona
Fonts del cos de la policia apunten que no es tracta del responsable dels trets, que va provocar dos ferits
- El domicili on els Mossos pensaven que s'havia atrinxerat el tirador -
- ACN
- Operatiu dels Mossos al districte de Sant Martí -
- Cedida
ARA A PORTADA
-
L'escorcoll a l'IRTA-CReSA augmenta la pressió al Govern per la crisi de la pesta Arnau Urgell i Vidal
-
El Govern posa xifres al pla per construir 214.000 pisos: un 40% assequible i 179 àrees Lluís Girona Boffi
-
-
El Govern insta Albiol a obrir immediatament un equipament municipal per als desallotjats del B9 Redacció
-
Publicat el 16 de gener de 2022 a les 10:41
Et pot interessar
-
Societat
El temps d'aquest divendres 19 de desembre: tornen els núvols
-
Societat
Busquen una nena de cinc anys que el pare no va retornar a la mare
-
Societat
Vuit de cada deu alumnes de la Catalunya Nord no té contacte amb el català
-
Societat
Barcelona diu que no li «pertoca» oferir una resposta a les persones desallotjades del B9 de Badalona
-
Societat
Convoquen vaga de mestres i professors per a l'11 de febrer
-
Societat
Les dones dediquen una hora més al dia que els homes a la cura dels nens i la llar
