Els Mossos d'Esquadra han detingut aquest diumenge un home per la seva presumpta relació amb la recerca de l'autor d'un tiroteig amb arma de foc on dues persones van resultar ferides dissabte al barri de Sant Martí de Barcelona. Els agents del cos de la policia tenen oberta una operació de recerca, després de no trobar ningú al pis on dissabte creien que s'havia atrinxerat el presumpte autor dels trets.
Segons apunten fonts de la policia catalana, el detingut no és, a priori, el responsable dels trets, però està presumptament relacionat amb l'incident.
Dissabte, després de rebre informacions que el presumpte autor dels trets s'havia atrinxerat en un pis, els Mossos van acordar la zona entre el carrer Maresme i el carrer Pere IV i, quan van entrar a l'immoble, no hi van trobar ningú. La investigació continua oberta.
Els dos ferits per arma de foc van ser ingressats a l'hospital, però la seva vida no corre perill. Segons les primeres informacions, el tiroteig s'ha produït per un assumpte de drogues.
[plantillasuccessos]
Un detingut per la seva relació amb la recerca de l'autor d'un tiroteig a Barcelona
Societat
Fonts del cos de la policia apunten que no es tracta del responsable dels trets, que va provocar dos ferits
- El domicili on els Mossos pensaven que s'havia atrinxerat el tirador -
- ACN
- Operatiu dels Mossos al districte de Sant Martí -
- Cedida
ARA A PORTADA
-
Política La crisi d'ERC complica encara més repetir la suma independentista a Girona Lluís Girona Boffi
-
Política Marc Puigtió renuncia a ser alcaldable d'ERC a Girona per la conspiració amb un influencer ultra Lluís Girona Boffi
-
-
Política Frontex i l'Europol controlen les xarxes pel rumor d'un nou creuament de frontera a Ceuta el 15 d'agost Bernat Surroca Albet
Publicat el
16 de gener de 2022 a
les 10:41
Et pot interessar
-
Societat
Les tempestes tallen trens, carreteres i deixen cases sense llum
-
Societat
La llei de Zeus, de Troia a Ceuta
-
Societat
Tallada la carretera que uneix Andorra i la Seu d'Urgell per una esllavissada
-
Societat
El Circuit Festival més enllà de la festa: «Aquí puc ser qui soc»
-
Societat
Deu anys de canvis a Barcelona: un de cada quatre comerços tradicionals ha tancat
-
Societat
Detenen un home per la mort violenta d'un altre a ple carrer a Nou Barris
