Els Mossos d'Esquadra han detingut aquest diumenge un home per la seva presumpta relació amb la recerca de l'autor d'un tiroteig amb arma de foc on dues persones van resultar ferides dissabte al barri de Sant Martí de Barcelona. Els agents del cos de la policia tenen oberta una operació de recerca, després de no trobar ningú al pis on dissabte creien que s'havia atrinxerat el presumpte autor dels trets.
Segons apunten fonts de la policia catalana, el detingut no és, a priori, el responsable dels trets, però està presumptament relacionat amb l'incident.
Dissabte, després de rebre informacions que el presumpte autor dels trets s'havia atrinxerat en un pis, els Mossos van acordar la zona entre el carrer Maresme i el carrer Pere IV i, quan van entrar a l'immoble, no hi van trobar ningú. La investigació continua oberta.
Els dos ferits per arma de foc van ser ingressats a l'hospital, però la seva vida no corre perill. Segons les primeres informacions, el tiroteig s'ha produït per un assumpte de drogues.
[plantillasuccessos]
Un detingut per la seva relació amb la recerca de l'autor d'un tiroteig a Barcelona
Fonts del cos de la policia apunten que no es tracta del responsable dels trets, que va provocar dos ferits

- El domicili on els Mossos pensaven que s'havia atrinxerat el tirador -
- ACN
Ara a portada
Publicat el 16 de gener de 2022 a les 10:41
Et pot interessar
-
Societat La Guàrdia Civil incompleix el seu propi règim disciplinari amb el català
-
Societat El taxista agredit per un motorista a Barcelona va morir per un cop de cap contra el terra
-
Societat Una mestra interina reclama 65.000 euros per no haver-se pogut estabilitzar després de 18 anys
-
Societat Troben part d'un vaixell de fa cinc segles en unes obres a Barcelona