L'empresari català Raúl Castañeda ha deixat una propina de més de 4.000 euros a un restaurant de Marbella, a Màlaga. Un gest que l'ha fet visitar expressament la ciutat andalusa després de les crítiques d'un client a qui els cambrers van demanar propina després que es gastés els mateixos 4.000 euros en un dinar.
Segons ha explicat el mateix empresari a l'Agència EFE, fa uns dies va tenir coneixement les crítiques del client que es va gastar 4.098 euros en un sopar i no va voler deixar propina. Un cop va sentir-ho, juntament amb sis persones més, Castañeda va reservar la mateixa taula on s'havien produït els fets. La nit del 22 d'agost tots ells van sopar al restaurant andalús i en acabar Castañeda va deixar la gran propina. La propina de 4.098 euros més el cost del sopar va elevar la factura fins als 8.179 euros.
Castañeda explica que tenint en compte la plantilla de 15 cambrers del restaurant, aquella nit, només pel servei de l'empresari català, cada treballador es va endur un extra de 270 euros. Posteriorment en el seu compte a Instagram ha tingut un missatge pel client que es va queixar: "El mateix import que presumeixes per pagar un menjar jo ho faig deixant-ho de propina als mateixos cambrers amb els quals et vas cabrejar per un molt bon servei".
Un empresari català deixa 4.000 euros de propina a un restaurant de Marbella
Raúl Castañeda va viatjar expressament de Barcelona a Màlaga per "tenir un detall amb els cambrers"

- Imatge del tiquet de l'anterior client. -
- ND
Ara a portada
Publicat el 25 d’agost de 2021 a les 17:30
Et pot interessar
-
Societat UGT reclama que es prohibeixin les bonificacions de les multes per accident laboral mortal
-
Societat Mor un català a Astúries arrossegat pel corrent quan baixava en canoa per un riu
-
Societat Rècord històric del metro de Barcelona amb més d'1,8 milions de validacions per Sant Jordi
-
Societat Pas endavant amb el català d'una de les marques de cotxes més importants del món