Un home ha resultat ferit, amb cremades greus en diferents parts del seu cos, a primera hora d'aquesta tarda, a causa de l'explosió del vehicle que uns particulars estaven desballestant en una finca de Lloret de Mar (Selva), segons han informat fonts dels Bombers de la Generalitat, que s'han desplaçat al lloc dels fets, al carrer Bogues 2, un cop han rebut l'avís a les 15.10h.
L'explosió s'ha produït quan uns particulars desballestaven amb una radial un vehicle vell amb matrícula holandesa a la part del darrere de la finca, un xalet a la cruïlla dels carrers Bogues i Dofins de la urbanització la Montgoda. Per causes que encara no s’han investigat, el vehicle ha explotat, causant ferides a un home de 40 anys, que ha estat evacuat en l’helicòpter del SEM a la Unitat de Cremats de la Vall d’Hebron de Barcelona. Segons dades recollides pels Bombers, l’home hauria resultat ferit greu amb cremades a les cames, els braços i el pit.
En aquest servei també hi han treballat 6 patrulles dels Mossos d’Esquadra i la Policia Local de Lloret de Mar. El Sistema d’Emergències Mèdiques hi ha destinat 2 unitats i l’helicòpter medicalitzat.
Un ferit greu en l'explosió d'un vehicle a Lloret de Mar
L'accident s'ha produït mentre uns particulars desballestaven un cotxe vell amb una radial
ARA A PORTADA
Publicat el 29 de maig de 2013 a les 17:43
Et pot interessar
-
Societat
Pla «renove» del Govern a les instal·lacions esportives catalanes
-
Societat
Fred, cava i platja: centenars de persones es capbussen per donar la benvinguda al 2026
-
Societat
Detinguts dos joves per fugir d'un control i intentar atropellar els Mossos
-
Societat
Nit de Cap d'Any plàcida tot i una mort en accident de trànsit i 117 detinguts
-
Societat
La nit de Cap d’Any se salda amb un accident mortal abans de les campanades
-
Societat
Mor una dona de 83 anys en un incendi en un habitatge a Nou Barris
