Un gimnasta rus llueix un símbol bel·licista a la Copa del Món
Societat
Ivan Kuliak va pujar al podi amb una Z al seu mallot, la mateixa lletra que duen pintada els vehicles de combat russos durant la invasió d'Ucraïna
- Un operari desinfectant els parquímetres de Vic. -
- Adrià Costa
- La plaça Major de Vic pràcticament deserta. -
- Adrià Costa
- La dependenta d'una carisseria del centre de Vic, treballant amb mascareta. -
- Adrià Costa
- Una dona passeja els gossos, Manlleu -
- Adrià Costa
- Gel antibacterià pels clients d'una farmàcia de Manlleu. -
- Adrià Costa
- Ciutadans amb mascareta, a Barcelona. -
- Adrià Costa.
ARA A PORTADA
-
-
-
Societat «Les elits encara pensen que la recerca és finançament, quan és talent i regulació» Pep Martí i Vallverdú
-
Economia «El que volem veure és el pla d'infraestructures que prepara el Govern» Pep Martí i Vallverdú
-
Política «Fins que no tinguem una dreta nacional, la dialèctica política serà pobra» Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
06 de març de 2022 a
les 12:11
Actualitzat el
15 de gener de 2024 a les
17:06
Polèmica a la Copa del Món de gimnàstica artística. El gimnasta rus Ivan Kuliak va pujar al podi lluint el símbol que els vehicles de combat russos duen pintats durant l'actual invasió d'Ucraïna. Una Z blanca feta amb esparadrap que s'ha col·locat sobre la zona del pit al seu mallot.
La controvertida mostra de suport a l'exèrcit de Putin que ha tingut lloc durant el campionat celebrat a Doha (Qatar) encara ha resultat més sonada si es té en compte que la medalla d'or se l'ha endut l'ucraïnès Ilià Kovtun. Tot i això, un episodi similar no tornarà a succeir aviat després que els esportistes russos hagin estat apartats dels Campionats d'Europa i de les competicions de la Federació Internacional de Gimnàstica (FIG). En aquesta línia, tampoc participaran en els Jocs Paralímpics que s'estan celebrant a Pequín.
Kuliak va néixer l'any 2002 a Kaluga (Rússia) i, segons apunten diversos mitjans, l'any passat hauria rebut formació militar.
Et pot interessar
-
Societat
Troben tres projectils antiaeris en un pis de l'Eixample de Barcelona
-
Societat
La frontera és més important que les vides
-
Societat
Les famílies, dic de contenció davant dels embats del PP i Vox a la llengua als Països Catalans
-
Societat
El papa Lleó XIV reclama «solucions de pau, estabilitat i justícia» per la crisi de Ceuta
-
Societat
Grans súpers a dins de mercats municipals: així s'estén (i es paga) el model a Barcelona
-
Societat
Estabilitzat un incendi de vegetació agrícola a l'Anoia
