Un grup de dones nues segresta un capellà com acció de protesta
Les protagonistes de l'acció -que podria ser un muntatge- són de l'organització feminista Femen
ARA A PORTADA
Publicat el 21 de novembre de 2014 a les 18:04
El grup feminista Femen, creat el 2008, ha "pres el seu primer hostatge" -un capellà- "per defensar el laïcisme contra el atacs del Vaticà", segons es desprèn d'un vídeo que mostra el moment de l'acció. En les imatges es pot apreciar com un grup de noies nues, membres d'aquesta organització, agafen pels braços un capellà i se'l emporten dins d'un cotxe.
L'entitat no ha donat cap més detall sobre el fet, ni tan sols en quin país s'hauria portat a terme, cosa que podria indicar que es tracta d'un muntatge amb finalitats exclusives de denúncia social.
D'acord amb la informació publicada a la pàgina oficial de Femen, l'objectiu d'aquesta acció és protestar davant la visita del Papa al Parlament Europeu, que tindrà lloc el pròxim 25 de novembre a Estrasburg (França).
Et pot interessar
-
Societat Un apicultor utilitza les seves abelles per atacar una patrulla de Mossos
-
Societat A partir d'avui et trucaran menys i podràs identificar les trucades comercials
-
Societat Un incendi en una residència de gent gran provoca un mort i 19 ferits a Saragossa
-
Societat Sense congestions a les carretes amb l'operació sortida del pont pràcticament completada
-
Societat El cognom en perill d'extinció: el tenen 64 persones i només està viu a la demarcació de Barcelona
-
Societat El temps del cap de setmana del 7 i 8 de juny: cel assolellat i temperatures estiuenques