Tres mesos amagat a l'aeroport de Chicago per por a la Covid. Des del 19 d'octubre que Aditya Singh, de 36 anys, ha estat vivint en una zona restringida de l'aeroport O'Hare sense que ningú el detectés. La peculiar motivació per fer-ho era la seva por a tornar a Califòrnia, una de les zones dels Estats Units més afectades per la Covid.
Però l'enganyifa no podia durar per sempre i finalment ha estat descobert. Segons informa el diari Chicago Tribune, uns treballadors de l'aeroport van demanar-li que s'identifiqués i ell va ensenyar una acreditació de l'aeroport que duia penjada al coll. El problema és que la identificació era d'un treballador que el 26 d'octubre havia informat que l'havia perdut.
A causa dels fets la policia el va detenir, i ara una jutge l'acusa d'haver entrat en una àrea restringida de l'aeroport. Com que no té antecedents, podria quedar en llibertat després de pagar una fiança de 1.000 dòlars.
Durant aquests tres mesos, Singh ha explicat que s'ha alimentat gràcies al menjar que li donaven altres passatgers. Els fets, però, posen en qüestió la seguretat de l'aeroport O'Hare. La seva habilitat perquè no el descobrissin ha sorprès la jutge que porta el cas.
[plantillacoronavirus]
Un home aconsegueix viure tres mesos amagat a l'aeroport de Chicago per por a la Covid
Des de mitjans d'octubre havia estat vivint del menjar que li donaven altres passatgers, fins que fa ser enxampat pels treballadors de l'aeroport

- Aeroport de Chicago -
- aeropuertos.net
ARA A PORTADA
Publicat el 23 de gener de 2021 a les 15:26
Et pot interessar
-
Societat L'Orgull omple Barcelona: les millors imatges del Pride 2025
-
Societat Enviar missatges fora de l’horari laboral pot comportar multes segons l'Estatut dels Treballadors
-
Societat Invisible
-
Societat Vint platges catalanes amb bandera vermella
-
Societat Maten un home amb una arma blanca a Castelldefels
-
Societat El Meteocat activa l'alerta per tempestes a 16 comarques