Un home de 80 anys ha mort ofegat aquest dissabte al migdia a la platja de la Pineda, a Vila-seca (Tarragonès), segons informa Protecció Civil. En el moment dels fets, cap a dos quarts de dues de la tarda, onejava la bandera verda. El servei de socorrisme de la platja ha tret de l'aigua l'home inconscient i ha començat a reanimar-lo a la sorra.
Les dues unitats del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) que s'han desplaçat fins al lloc han continuat les maniobres de reanimació però no han pogut fer res per salvar-li la vida. Una patrulla dels Mossos d'Esquadra també ha treballat en l'incident. Amb la d'aquest dissabte són dinou les persones mortes aquest estiu a les platges catalanes.
Un home de 80 anys mor ofegat a la platja de la Pineda de Vila-seca
Els socorristes han tret l'home inconscient de l'aigua però no l'han pogut reanimar
ARA A PORTADA
Publicat el 15 d’agost de 2020 a les 14:39
Et pot interessar
-
Societat
Salvar el català de l'Alguer: una batalla popular a l'espera de suport institucional
-
Societat
La Xarxa Europea per a la Igualtat Lingüística declara la situació «d'emergència» per al català
-
Societat
El misteri de la Policia Nacional espanyola als desnonaments: 24 casos a Catalunya en un any
-
Societat
Manifestació massiva de docents a Barcelona per clamar millores al Govern: «Si no mouen fitxa, seguirem mobilitzant-nos»
-
Societat
El Pavelló de Ràdio Barcelona: la memòria radiofònica oculta al cim del Tibidabo
-
Societat
L’assistència a actes religiosos es dispara entre els joves creients
