Un home de 81 anys i una dona de 45 anys, tots dos de nacionalitat francesa, han resultat ferits menys greus en caure mentre circulaven amb un ciclomotor per la carretera de Portlligat a Cadaqués (Alt Empordà). Els Bombers de la Generalitat han informat que les víctimes s’han accidentat a la corba d’en Piqué i l’acompanyant, la dona de 45 anys, s’ha precipitat per un desnivell de tres metres.
Fins al lloc dels fets s’han desplaçat efectius dels Mossos d’Esquadra, de la Policia Local de Cadaqués i dels Bombers de la Generalitat. La carretera ha quedat tallada durant una estona en ambdós sentits de la marxa. Finalment, han pogut rescatar a l’afectada – que es queixava de dolor al genoll i la cama- i una ambulància del SEM ha evacuat les dues víctimes, ferits menys greu, cap a l’Hospital de Figueres.
Els Bombers han rebut l’avís d’alerta quan passaven quatre minuts de dos quarts de tres de la tarda. Fins al lloc també s’ha desplaçat un helicòpter del SEM tot i que finalment els ferits han estat evacuats en ambulància. Hi han treballat quatre dotacions dels Bombers.
Un home de 81 anys i una dona de 45, ferits menys greus en caure a la carretera de Portlligat
Circulaven amb un ciclomotor | La dona s’hauria precipitat per un desnivell de tres metres
ARA A PORTADA
Publicat el 17 de juliol de 2016 a les 16:20
Et pot interessar
-
Societat El temps del cap de setmana de l'11 i 12 d'octubre: alerta taronja per pluges al litoral
-
Societat Un bus turístic s'incendia a la Diagonal de Barcelona
-
Societat Montserrat, la muntanya dels quatre municipis
-
Societat Antoni M. Alcover
-
Societat El veïnat del Raval denuncia un repunt dels narcopisos: «Amb la pressió policial no n’hi ha prou»
-
Societat Per què estan «cremats» els empresaris?: el test de la Fundació Pimec per identificar el «burnout»