Un home es presenta a l'hospital a Reus i confessa haver apunyalat la seva mare

Els Mossos d'Esquadra han detingut l'autor dels fets, que té problemes psiquiàtrics i que hauria patit un brot

Publicat el 06 de setembre de 2023 a les 17:55
Els Mossos d'Esquadra han detingut un home de 44 anys a quarts de sis de la tarda d'aquest dimecres per un cas de violència domèstica a Reus. L'autor dels fets hauria apunyalat la seva mare de 79 anys, segons les primeres informacions a les quals ha tingut accés Nació.

El detingut s'hauria presentat a les urgències de l'hospital psiquiàtric reusenc amb les mans tacades de sang i hauria confessat l'agressió a ganivetades a la seva mare. Immediatament, la policia catalana ha mobilitzat diverses patrulles i han accedit a l'habitatge on han trobat la dona ferida per diverses ganivetades.

Els fets han tingut lloc al carrer Jovellanos, a tocar del centre de la ciutat i, segons les primeres informacions, l'home pateix problemes psiquiàtrics i hauria pogut patir un brot psicòtic en el moment de l'agressió. Els Mossos d'Esquadra han confirmat la detenció i l'agressió, però no han explicat més detalls sobre els fets.

La policia catalana ha desplegat fins a quatre unitats a la zona per intervenir en el succés i el Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) dues ambulàncies. El SEM ha auxiliat la víctima de l'agressió al mateix lloc dels fets, la qual ha quedat ferida per les ganivetades, tot i que no es pateix per la seva vida i hauria estat traslladada a l'hospital Sant Joan de Reus. 

[plantillavirals]