Un home ha apunyalat una dona aquest dilluns al centre de Tarragona i l'ha deixada ferida de gravetat. Segons han confirmat fonts policials, els fets han passat al carrer Mossèn Salvador Ritort i Faus, al centre de la ciutat, cap a un quart de sis de la matinada.
El presumpte agressor té 38 anys i és l'exparella de la víctima. Diverses dotacions dels Mossos d'Esquadra han trobat la dona malferida a causa de les diverses punyalades que ha rebut i ha estat traslladada a l'hospital Joan XXIII de Tarragona. Tot i quedar ferida de gravetat, la seva vida ja no correria perill.
Els cos policial ha obert una investigació per violència de gènere i els Mossos han pogut detenir el presumpte agressor a les 8.38 hores a l'N-340, dins el terme municipal de Tarragona. Està previst que l'arrestat passi a disposició judicial aquest dimarts.
Un home fereix de gravetat la seva exparella a punyalades al centre de Tarragona
El presumpte agressor és arrestat pels Mossos d'Esquadra, que obren una investigació per violència de gènere
- Vehicle Mossos -
- Josep M Montaner
ARA A PORTADA
Publicat el
15 d’agost de 2022 a
les 14:37
Et pot interessar
-
Societat
Quant cal esperar per ser atès per un metge especialista a Barcelona?
-
Societat
Així serà el pla alternatiu de transport durant les obres del túnel del Garraf
-
Societat
Les vagues i protestes s'enquisten als serveis municipals de Barcelona davant un Collboni que no mou fitxa
-
Societat
Nova polèmica pel català en un restaurant de Barcelona
-
Societat
Acusen Adif de tombar la web catalana que informava de l'estat de Rodalies
-
Societat
Admesa a tràmit una segona denúncia per agressió sexual contra Íñigo Errejón
