Un home ha apunyalat una dona aquest dilluns al centre de Tarragona i l'ha deixada ferida de gravetat. Segons han confirmat fonts policials, els fets han passat al carrer Mossèn Salvador Ritort i Faus, al centre de la ciutat, cap a un quart de sis de la matinada.
El presumpte agressor té 38 anys i és l'exparella de la víctima. Diverses dotacions dels Mossos d'Esquadra han trobat la dona malferida a causa de les diverses punyalades que ha rebut i ha estat traslladada a l'hospital Joan XXIII de Tarragona. Tot i quedar ferida de gravetat, la seva vida ja no correria perill.
Els cos policial ha obert una investigació per violència de gènere i els Mossos han pogut detenir el presumpte agressor a les 8.38 hores a l'N-340, dins el terme municipal de Tarragona. Està previst que l'arrestat passi a disposició judicial aquest dimarts.
Un home fereix de gravetat la seva exparella a punyalades al centre de Tarragona
El presumpte agressor és arrestat pels Mossos d'Esquadra, que obren una investigació per violència de gènere
- Vehicle Mossos -
- Josep M Montaner
ARA A PORTADA
-
Encara no ha entrat en servei cap de les actuacions per evitar noves sequeres a Barcelona Arnau Urgell i Vidal
-
Catalunya convertirà el nou model hídric en llei: assegurar l’aigua sense dependre de la pluja Arnau Urgell i Vidal
-
Estat i Generalitat tanquen l'acord amb ERC per intentar girar full del dèficit inversor Oriol March
-
-
Publicat el
15 d’agost de 2022 a
les 14:37
Et pot interessar
-
Societat
Un incendi obliga a desallotjar el Castell de Montjuïc
-
Societat
Qui operarà el tramvia de Barcelona a partir del 2032, després de tres dècades de gestió privada?
-
Societat
Portes obertes a l’Ajuntament de Barcelona per Sant Jordi: què es podrà veure i en quin horari?
-
Societat
Detinguts dos homes per vendre drogues relacionades amb el Chemsex a Barcelona
-
Societat
La portaveu de Dignitat a les Vies denuncia grassofòbia: «Quatre covards amb wifi no em faran callar»
-
Societat
La flama del Correllengua Agermanat arrenca per recórrer els Països Catalans de punta a punta
