Un home ha apunyalat una dona aquest dilluns al centre de Tarragona i l'ha deixada ferida de gravetat. Segons han confirmat fonts policials, els fets han passat al carrer Mossèn Salvador Ritort i Faus, al centre de la ciutat, cap a un quart de sis de la matinada.
El presumpte agressor té 38 anys i és l'exparella de la víctima. Diverses dotacions dels Mossos d'Esquadra han trobat la dona malferida a causa de les diverses punyalades que ha rebut i ha estat traslladada a l'hospital Joan XXIII de Tarragona. Tot i quedar ferida de gravetat, la seva vida ja no correria perill.
Els cos policial ha obert una investigació per violència de gènere i els Mossos han pogut detenir el presumpte agressor a les 8.38 hores a l'N-340, dins el terme municipal de Tarragona. Està previst que l'arrestat passi a disposició judicial aquest dimarts.
Un home fereix de gravetat la seva exparella a punyalades al centre de Tarragona
El presumpte agressor és arrestat pels Mossos d'Esquadra, que obren una investigació per violència de gènere

- Vehicle Mossos -
- Josep M Montaner
ARA A PORTADA
-
La conferència de presidents, un camp de batalla que certifica la poca cultura federal de l'Estat Bernat Surroca Albet
-
El PP portarà a la conferència de presidents una esmena a la totalitat contra el «cupo independentista» Redacció
-
-
El Govern recula: les faltes d'ortografia penalitzaran a la Selectivitat més enllà de les llengües Redacció
-
Publicat el 15 d’agost de 2022 a les 14:37
Et pot interessar
-
Societat Qui aprovarà la Selectivitat?
-
Societat Ciberatac a Infojocs amb una «quantitat significativa» de dades robades
-
Societat Defensar la llengua ja és cosa de tots: crida a les entitats per adherir-se al Pacte
-
Societat El temps d'aquest divendres 6 de juny: s'estabilitza la temperatura estiuenca entre sol i núvols
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 7 i 8 de juny
-
Societat Barcelona, escollida per acollir un centre d'escala mundial sobre «economia oceànica sostenible»