Un home de 34 anys ha resultat ferit greu per arma de foc aquest diumenge al districte de Nou Barris, de Barcelona. Els fets han passat poc abans de les deu del matí en un habitatge situat al carrer Pruit quan un home de 71 anys s'ha presentat a la casa de la seva exdona, de la mateixa edat, per emportar-se-la amb amenaces. Un veí que ha sentit la discussió ha anat a l'immoble per socórrer la dona, i llavors l'exmarit li ha engegat un tret a l'abdomen. El veí ha resultat ferit greu i la dona ha quedat ferida lleu per les contusions que ha patit durant la baralla. Tots dos han estat evacuats a l'Hospital de la Vall d'Hebron.
Els Mossos d'Esquadra han estat alertats dels fets a les 9.50 hores del matí però quan han arribat a l'immoble on s'han produït els fets el presumpte agressor, de 71 anys, ja havia fugit amb el seu vehicle. Gràcies a la col·laboració de la seva exdona, els Mossos han aconseguit el seu telèfon i l'han convençut perquè s'entregués.
Ha estat a les 12.15 hores del matí quan l'home ha anat a la comissaria del Vendrell, ha reconegut els fets i ha confessat on havia amagat la pistola, que ha estat recuperada poc després per la policia. Els Mossos han detingut el presumpte agressor per temptativa d'homicidi amb arma de foc i per tinença d'armes. L'home passarà a disposició judicial en les pròximes hores.
Un home ferit d'un tret quan volia impedir una agressió masclista a Nou Barris
La víctima, de 34 anys, ha rebut una bala a l'abdomen en intentar evitar que una dona fos atacada pel seu exmarit
ARA A PORTADA
Publicat el
06 de setembre de 2015 a
les 16:55
Et pot interessar
-
Societat USTEC insta CCOO i UGT a «no continuar d'esquena al col·lectiu» educatiu
-
Societat
El jove mexicà que s'examinarà del B1 de català: «No soc cap geni dels idiomes, només ho he intentat»
-
Societat
L'autobús es dispara com a alternativa a Rodalies
-
Societat
Rescaten tres joves que feien pàdel surf a la platja de Malgrat de Mar
-
Societat
El director de la presó de Puig de les Basses renuncia al càrrec després de tres suïcids de presos
-
Societat
«Contra el feixisme, sindicalisme»: milers de treballadors reclamen «pau, sostre i salari» a Barcelona per l'1-M
